Citroen заспівав про новий електричний C4

Французькі виробники автомобілів, як ніхто інший, вміють створювати рекламу так вишукано і так по-французьки. І нова міжнародна рекламна кампанія для останньої моделі електромобіля Citroen C4 – це яскраве цьому підтвердження.

Комментарии 1118

Ця реклама від агенції BETC отримала назву «Щасливий день», а пісня Oh Happy Day, що її супроводжує, стане гімном нової міжнародної рекламної кампанії.

Ролик також приурочений святкуванню 92-ї річниці цього бренду автомобілів, адже перший Citroen був випущений ще у далекому 1928 р.

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram

 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie