Американський бренд Coach запускає суббренд - він називається Coachtopia і відповідає критеріям сталого розвитку. Перша колекція надійшла у продаж сьогодні. Про це пише WWD.
Аксесуари та одяг Coachtopia виготовлені з перероблених, перепрофільованих та відновлюваних матеріалів. Хоча Coach і раніше займалася питаннями сталого розвитку, ця колекція відрізняється тим, що вона перевертає традиційний процес створення продукту з ніг на голову та використовує матеріали, які інакше були б витрачені даремно.
Наприклад, для полотняних сумок використовується на 100% перероблений поліестер, толстовки та футболки роблять з на 94% переробленої бавовни, а джинсова тканина створюється з вторинної сировини. Підошва взуття — із відновлюваної цукрової тростини.
"Два роки тому ми сказали, що робимо багато дивовижних речей у сфері сталого розвитку, але ми не отримуємо за це належної уваги", - сказав Тодд Кан, головний виконавчий директор Coach. Тому було ухвалено рішення «показати, на що ми здатні».
Говорячи про події дворічної давності, Кан має на увазі програму утилізації (Re)Loved. Яка, мабуть, переросла в цілий суббренд. Обсяги виробництва поки не розголошуються, але Кан сподівається, що згодом Coachtopia стане дуже великим.