Coca-Cola приєднується до ажіотажу AI у пошуках творчих можливостей

Компанія Coca-Cola заявила про своє партнерство з OpenAI.

Коментарі 803
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
В основному виробник газованих напоїв використовуватиме ChatGPT та DALL-E для допомоги у відділах маркетингу. Таким чином, штучний інтелект може замінити дизайнерів та копірайтерів, пише Marketingdive.

Наприклад, для створення рекламних продуктів Coca-Cola планує активно використовувати генератор цифрових зображень. Також ШІ допомагатиме створювати персоналізовану рекламу. Рішення застосовувати продукти OpenAI пов'язане з тим, що цей напрямок зараз дуже популярний.

Coca-Cola стала першою компанією, яка скористалася перевагами нового партнерства між консалтинговою компанією Bain & Company та OpenAI. Ця співпраця також припускає, що ШІ можна використовувати для маркетингових завдань банків, телекомунікаційних компаній тощо. Наприклад, створювати сценарії для консультацій та покращувати спілкування з клієнтами.
Обговорити з іншими читачами:
Погода