В основному виробник газованих напоїв використовуватиме ChatGPT та DALL-E для допомоги у відділах маркетингу. Таким чином, штучний інтелект може замінити дизайнерів та копірайтерів, пише Marketingdive.
Наприклад, для створення рекламних продуктів Coca-Cola планує активно використовувати генератор цифрових зображень. Також ШІ допомагатиме створювати персоналізовану рекламу. Рішення застосовувати продукти OpenAI пов'язане з тим, що цей напрямок зараз дуже популярний.
Coca-Cola стала першою компанією, яка скористалася перевагами нового партнерства між консалтинговою компанією Bain & Company та OpenAI. Ця співпраця також припускає, що ШІ можна використовувати для маркетингових завдань банків, телекомунікаційних компаній тощо. Наприклад, створювати сценарії для консультацій та покращувати спілкування з клієнтами.
Наприклад, для створення рекламних продуктів Coca-Cola планує активно використовувати генератор цифрових зображень. Також ШІ допомагатиме створювати персоналізовану рекламу. Рішення застосовувати продукти OpenAI пов'язане з тим, що цей напрямок зараз дуже популярний.
Coca-Cola стала першою компанією, яка скористалася перевагами нового партнерства між консалтинговою компанією Bain & Company та OpenAI. Ця співпраця також припускає, що ШІ можна використовувати для маркетингових завдань банків, телекомунікаційних компаній тощо. Наприклад, створювати сценарії для консультацій та покращувати спілкування з клієнтами.