Corona Extra запустила у виробництво екологічну упаковку з ячменю

До Всесвітнього дня переробки бренд Corona Extra запустив нову екологічну упаковку. Надлишки соломи, що залишилися після переробки ячменю, компанія Anheuser-Busch InBev буде використовувати у виробництві упаковки для скляних пляшок бренду.

Комментарии 878

Corona Extra стала першим глобальним брендом напоїв, який переробив паперову упаковку в ячмінну, реалізуючи екологічні рішення і впроваджуючи принципи безвідходності у виробництво. Ініціатива є частиною принципів сталого розвитку компанії й постійного пошуку інновацій для захисту природи.

Нова технологія, яку три роки розробляв Глобальний центр AB InBev (GITEC), перетворює надлишки ячмінної соломи в пакувальний матеріал і дає нове життя одному з найважливіших інгредієнтів пива. Така упаковка усуває необхідність використання первинної сировини, дозволяє споживати на 90% менше води та енергії, а також поводиться  як звичайний папір при переробці.

З насіння ячменю, як і раніше, буде вироблятися пиво, яке споживачі знають і люблять. А ячмінна солома, що залишилася від фермерського врожаю, буде використана у виробництві упаковки за допомогою унікального процесу варіння целюлози, покликаного впоратися з її відносною крихкістю.

У поєднанні зі 100% переробленим деревним волокном, картон для нової упаковки буде таким же міцним і довговічним, як звичайний папір, однак більш екологічним.

Крім того, після успішного завершення пілотного проєкту, компанія розгляне можливість масштабування цієї технології на інші бренди, тим самим збільшуючи позитивний вплив на навколишнє середовище.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода