Corona запустила безалкогольне пиво з вітаміном D

Бренд Corona запускає перше у світі безалкогольне пиво з вітаміном D – Corona Sunbrew 0,0.

Коментарі 2264

Інноваційне безалкогольне пиво ​​містить 30% добової норми вітаміну D, що відповідає посилу бренду про відпочинок на сонці. Також Corona Sunbrew 0,0 містить всього 60 калорій на порцію 330 мл, що значно менше, ніж зазвичай. Sunbrew виготовляється шляхом вилучення спирту з Corona Extra та змішування безалкогольного пива з вітаміном D і натуральними ароматизаторами.

«Як бренд, що народився на пляжі, Corona намагається бути ближче до природи – ми вважаємо, що на свіжому повітрі людям найкраще відключитися і розслабитися. Відчуття сонця — одна з тих речей, що найбільше подобаються людям, коли вони надворі, і бренд Corona продовжує працювати над інноваціями, щоб нагадати споживачам про це відчуття», — заявив Феліпе Амбра, глобальний віце-президент Corona.

«Corona Sunbrew 0,0% – разом із іншими нашими минулорічними інноваціями – демонструє нашу здатність виявляти прогалини, знаходити рішення та шукати можливості для зростання бренду. Процес розробки був нелегкий, оскільки вітамін D чутливий до кисню та світла і погано розчиняється у воді. Але завдяки нашим постійним інвестиціям в інновації, дослідження та розробки наша команда спромоглася створити єдине безалкогольне пиво з вітаміном D, надавши унікальну можливість на ринку», – пояснив Бред Вівер, глобальний віце-президент з досліджень та розвитку інновацій ABInBev.

Безалкогольне пиво дебютує в Канаді, пізніше з’явиться у Великобританії, а потім на інших ключових ринках Європи, Південної Америки та Азії.

За даними IWSR, загальний обсяг безалкогольних та слабоалкогольних напоїв у світі зросте на 31% до 2024 року. У рамках глобальних цілей компанія AB InBev прагне до 2025 року збільшити частку безалкогольного пива у своєму портфелі до 20%, порівняно з часткою 8% безалкогольного пива в 2019 році.

Крім того, у партнерстві з Глобальним центром інновацій і технологій Anheuser-Busch InBev Corona стала першим світовим брендом напоїв, який використовує надлишки ячмінної соломи та перероблених паперових волокон для створення інноваційної картонної упаковки.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода