CreditKasa оновлює бренд та змінює позиціонування

Це дозволить вирізнятися серед конкурентів і стати одним із лідерів ринку з Brand Awareness.

Комментарии 1105

CreditKasa діє на ринку небанківських фінансових сервісів з 2017 року. За цей час менеджмент вибудував диверсифікований клієнтський портфель та ефективні бізнес-процеси. Найближчим вектором розвитку компанії стане етап будівництва бренд-системи – послідовна, регулярна, впізнавана комунікація зі споживачами.

Згідно з весняною хвилею досліджень ринку небанківських фінансових сервісів, які провела компанія CBR, рівень знання та використання сервісу CreditKasa не відповідав реальним позиціям на ринку за обсягами кредитування. А головною ментальною асоціацією споживачів була наявність у бренду роздрібної мережі. І це на тлі спільного для категорії негативного сприйняття. Тому у компанії, позиками якої вже скористалися майже 600 тисяч українців, вирішили змінити це сприйняття.

У CreditKasa розраховують, що рестайлінг фірмових атрибутів і нове позиціонування звернуть на себе увагу клієнтів, які вперше обирають компанію. А досвідчені позичальники, які мають історію кредитування в різних сервісах, краще ідентифікуватимуть CreditKasa у момент вибору компанії для повторного звернення. Основні KPI-s, які ставить перед собою компанія та маркетингова команда: у найближчій хвилі досліджень (грудень 2021 року) потрапити до ТОП-5 за показником TOP of Mind, а також забезпечити 15%-е зростання кількості заявок у листопаді-грудні 2021 року порівняно із жовтнем.

«З огляду на низьку унікальність продукту на ринку, ми визначили 2 напрямки, на яких хочемо відрізнятися: емоційне сприйняття бренду (має подобатися на візуально-контентному рівні) та ставлення до клієнта (емпатія та повага на кожному етапі співпраці). А решта – швидкість, зручність, простота, доступність – уже давно маст-хев у нашій категорії, цим нікого не здивуєш», – коментує директор з маркетингу CreditKasa Віталій Соловйов.

Новий слоган компанії – «Найкраще попереду» – покликаний підтримати клієнтів, які звертаються за кредитом. І наголошує на тому, що зараз – це правильне рішення. Бувають моменти, коли необхідно діяти цілеспрямовано та рішуче, а в майбутньому все налагодиться. Складності та невизначеності – це теж частина життя, вони трапляються у кожного, але все одно треба жити, планувати, а гроші обовʼязково будуть.

 video
 video
 video

«Реклама CreditKasa – це короткі епізоди з життя героїв, коли щось йде не за планом, але бажання діяти та змінюватися, навіть якщо для цього знадобиться кредит, призводить до кращого. На цьому тлі CreditKasa – це нагадування, що «все буде добре», найкраще – попереду. Крім того, ми привідкриваємо світ CreditKasa зсередини і демонструємо, що в компанії працюють звичайні люди, які щодня стикаються з тисячами подібних запитів і готові допомогти кожному, оскільки розуміють позичальника. Виховувати «небайдужість», співчуття серед персоналу, який працює з клієнтами, – це наша важлива місія, на побудову якої піде багато часу, але клієнти це відчують та оцінять. Це і доноситимемо до клієнтів», – зазначив Віталій Соловйов.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода