Cтартує другий сезон легендарного бійцівського онлайн-турніру Pit Bull Fight

10 серпня для всіх вболівальників та майбутніх фанів онлайн-шоу Pit Bull Fight ІІ прозвучала перша лунка команда від рефері «Файт!».

Комментарии 919

До старту другого сезону бійцівського турніру під егідою енергетичного бренда PIT BULL відбувся реліз трейлера на офіційному YouTube-каналі Pit Bull Fight. Відео влучно передає підривний настрій видовища та анонсує деякі важливі зміни, що відбулися з розвитком та вдосконаленням формату.


 video

Загалом другий сезон обіцяє стати дуже розмаїтим, адже організатори значно розширили опції відбору учасників. У боях візьмуть участь четверо одиночних професійних бійців середньої ваги (80 кг, перша четвірка) та четверо – напівсередньої ваги (70 кг, друга четвірка); дві команди футбольних фанів-антагоністів та дві – професійних спортсменів, що попарно зустрінуться на октагоні у форматі командних сутичок 3x3. Також очікується аматорський бій із реєстрації на сайті між простими хлопцями, що полюбляють випустити пару з допомогою кулаків, та гарячий, як розпечений октагон, бонус – гранд-фінал між переможцями 2019 року Ніджатом Валієвим та Олександром Теном. Легендарне видовище гарантоване!

Розширився і перелік видів єдиноборств, які конкуруватимуть за переможні лаври цього сезону: до боксу, ушу саньда, бойового самбо, кікбоксингу, тайського боксу та рукопашного бою додалися дзюдо – японське бойове мистецтво, так званий «шлях беззбройної боротьби», та греплінг – комплексний вид боротьби, що базується на застосуванні больових та задушливих прийомів. Представлятимуть свої коронні види спорту бійці з усіх куточків України – від Тернополя, Вінниці, Полтави та Києва до Харківщини, Дніпропетровщини, Кіровоградщини та міста Луганськ. Серед технічних нововведень: бійцівські рукавиці стануть жорсткішими, 8-унсовими, з обрізаними напальчниками, як у ММА; додано 30 секунд на клінч та партер, щоб бійці могли робити більш ефектні та амплітудні кидки.

«Шоу Pit Bull Fight створено як відповідь на змінені уподобання у вживанні контенту нашою аудиторією: замість ТБ – YouTube, TikTok, Instagram, серіали, підписки на блогерів. Наша мета – створювати трушні та релевантні для аудиторії проєкти в дусі часу, залучаючи сотні тисяч органічних переглядів. Pit Bull Energy залишається вірним собі та своїм прибічникам, у нас немає шаблонних підходів і нав'язаних стандартів, ми говоримо зі споживачем прямо та зрозуміло, і ми неухильно рухаємося вперед, заряджаючи своєю енергією», – зазначила Олена Чувакіна, бренд-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».

Концепцію другого сезону Pit Bull Fight також прокоментував Іван Базар, керівник #ODDEE Agency, які виступають співавторами проєкту: «У новому сезоні ми хотіли дати глядачам ще більше емоцій та видовищніших форматів. Тому запросили на поєдинки в октагон футбольних фанатів. ЦСКА vs "Динамо" – це бій із цікавим бекграундом сутичок ультрас. Якби законодавство дозволяло без наслідків провести бої без рукавиць, то ми б це зробили, але на жаль... Ще ми змінили підхід до розкриття історій кожного бійця, додавши lifestyle. Кожен фрагмент – це окремий маніфест (так ми створили 8 маніфестів менше ніж за 1,5 місяця). Дивіться. Підписуйтеся. Пишіть коментарі. Це допоможе просунути наш проект на YouTube».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie