Customer Experience від МАМІ в Могилянці

У вересні 2021 стартувала нова, вже п'ята хвиля навчальної програми Customer Experience

Комментарии 1831

Проєкт було започатковано у 2017 році МАМІ разом з НаУКМА (Могилянка). Мета програми – додати до класичної університетської освіти практичні сучасні знання з маркетингу та менеджменту. Цей апгрейд відбувається за участю провідних фахівців з агентств маркетингових сервісів, які діляться зі студентами актуальними методиками та інструментами.

Протягом семестру заплановано 12 тем від 15 експертів, загалом 38 годин лекцій та практичних завдань. У фіналі – індивідуальні завдання, які запропоновані реальними клієнтами агенцій. Програма включає традиційні маркетингові дисципліни: Consumer тa Event Marketing,  Loyalty та Trade Marketing, Комунікаційна стратегія, та інноваційні методики – Influencer Marketing, Neuromarketing, Experiential Marketing, SMM + Content Marketing, Sustainable Communications, нестандартні прийоми в комунікаціях.

Цінність програми в актуальності, особливо зважаючи на швидкі та часом несподівані зміни сучасного середовища. Тьютори розповідають про сучасні прийоми, винайдені та перевірені на практиці, бо саме досвід формує унікальний контент практичного маркетингу наших часів.

 «Наявність свіжих та актуальних кейсів в навчанні по темі взрощування брендів та створенню з них lovemark - те, чого так потребують майбутні експерти з маркетингу, – коментує Наталія Морозова, голова правління МАМІ, CEO Havas Creative Group Ukraine. – Ми готові поділитися своєю експертизою на рекламно-комунікаційному ринку і разом з майбутніми спеціалістами знаходити нові ідеї і оптимальні рішення. Адже брендам і агентствам вкрай необхідно бути максимально гнучкими у надто швидкій реальності змін».

Надихати майбутніх профі маркетингу на реальний креативний челендж будуть експерти ринку, які працюють зі світовими брендами та отримують нагороди міжнародних фестивалів: Світлана Степаненко (TWIGA Ukraine), Марія Дахлалла та Олексій Христич (All Motion Group), Олександр Микитенко і Міша Яблочков, (MEX а member of Havas), Олександра Кієвцева (Digital Chain), Євгенія Захватова та Наталія Боярчук (Adsapience),  Альона Андрієвська (TWIGA’GO!), Лариса Дмитренко (Prospects Ukraine), Юлія Корняга та Олександра Логвиненко (MullenLowe Adventа), Сергій Лукашенко (OUTFORZ), Катерина Ільченко (Neuro-knowledge), Олександр Ратманський (TEAM247).

Попередній випуск програми був доволі успішний. 52 студенти отримали сертифікати МАМІ;  безцінні знання та досвід загалом отримали 60 студентів. Катерина Пічик, завідувач кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА коментує: «5-й рік поспіль ми проводимо сертифікатну програму Customer Experience в тісній співпраці з Міжнародною асоціацією маркетингових ініціатив. Навіть перехід на дистанційну форму освіти не завадить студентам почути від експертів про сучасні інструменти в маркетингу, розглянути реальні проекти, дізнатись про найновітніші тенденції з урахуванням пандемії. Завдяки такому навчанню наші студенти отримують поради від найвідоміших експертів-маркетологів, що посилює їх конкурентні переваги на ринку праці. Вперед! До нових знань!»

Галузь потребує спеціалістів, які володіють сучасною мовою ефективного маркетингу, та розуміють специфіку змін комунікативного середовища. Саме такі студенти мають шанси отримати роботу в майбутньому та додати свої перемоги до портфоліо агенції.

За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Погода