D&AD шукає “молоду кров” креативної індустрії

D&AD оголосило 17 брифів для New Blood Awards 2023. Брифи створені, відомими брендами для креаторів-початківців, щоб дати їм досвід роботи над справжніми запитами клієнтів.

Коментарі 827

New Blood Awards 2023 – конкурс для студентів, недавніх випускників та креаторів-початківців. Учасники повинні підготувати проєкт за брифом відомої компанії. Цього року брифи надали 17 провідних світових брендів, зокрема Google, eBay, Candy Crush Saga, Gymshark, Sky тощо, щоб починаючі креатори отримали досвід роботи над справжніми брифами клієнтів.

Конкурс існує з 1980 року, щоб помогати молодим креаторам розвивати навички та зміцнювати свої портфоліо, коли вони приходять у галузь та розпочинають кар’єру.  У 2023 році брифи охоплюють такі дисципліни, як UX/UI, анімація, реклама, типографіка та PR. Учасники також матимуть можливість продемонструвати свої роботи та отримати їх оцінку провідними діячами індустрії, а також шанс виграти престижну нагороду Pencil, отримати місце в онлайн навчальному інтенсивні D&AD New Blood Academy та бути представленими в культовому D&AD Annual.

Щоб залучити до участі широке коло молодих креаторів, немає жодних вимог до освіти, і будь-яка особа віком від 18 років без значного робочого досвіду може взяти участь і розпочати свою креативну кар’єру. Тепер учасники також мають можливість приймати участь безкоштовно, поділившись своїм освітнім і робочим досвідом у рамках дослідницького опитування, замість того, щоб сплачувати адміністративний внесок у розмірі £15. Наступного року D&AD оприлюднить результати опитування в рамках звіту про креативність.

Брифи можна скачати вже зараз на сайті D&AD, а подача робіт за брифом розпочнеться в лютому та закінчиться 21 березня 2023 року.

Фіналісти будуть оголошені наприкінці травня, а цеменонія D&AD New Blood відбудеться у липні 2023 року.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода