Діджей та продюсер MK створил саундтрек «Lies» для кампанії Jaguar F-PACE

Jaguar співпрацює з артистами та зірками в межах глобальної кампанії «Hard to Forget», присвяченої оновленому кросоверу Jaguar F-PACE.

Комментарии 1035

Кампанія представить низку відеороликів на знак підтримки креативної індустрії: музики, розваг, фотографії та моди. Кожне відео представляє нового «Творця» Jaguar – окремого митця, натхненного моделлю.

Новий саундтрек «Lies»

Американський діджей та продюсер MK представив новий трек «Lies» за участю платинової співачки Raphaella. Трек стане музичним супроводом для нової кампанії оновленого F-PACE – «Hard to Forget». Трек оприлюднили 29 січня 2021 року, він з’являтиметься у всіх відеороликах кампанії за участю кросовера. «Lies» 2021 року – це захоплююча мелодія у поєднанні зі спокусливим вокалом Raphaella.

«Було цікаво працювати з Jaguar над серіями «Hard to Forget». Я завжди був прихильником автомобілів, і люблю всі аспекти дизайну, адже сам вивчав архітектуру, перш ніж зайнятися музикою»,ділиться враженнями діджей і продюсер MK. 

Новий трек «Lies» доступний за посиланням: https://smarturl.it/MK_Lies

 video

Партнерство з Sony Music та креативними митцями

Поява МК у кампанії F-PACE  – це початок партнерства з 4th Floor Creative, британським підрозділом Sony Music Entertainment. Співпраця започатковує просування молодих талантів і нагадує про важливу роль креативної індустрії у нашому житті.

Серед інших митців, які відкривають для себе F-PACE — фотограф Мішаель Філіп, який народився у Нігерії та виріс у Лондоні. Він фіксує та переосмислює побутові сцени, аби викликати цікавість у глядачів. Також детально і з професійного боку розглядає інтер’єр кросовера дизайнер одягу з міжнародним визнанням Джуді Ву.

Ще одна учасниця кампанії, телеведуча Лора Уінтер, створює подкасти для жінок-велосипедисток, а вінгсьют-парашутист та бейсджампер Джеймі Картрайт розробив власний стиль документальної відеозйомки екстремальних видів спорту.

Директор із комунікацій Jaguar Енді Хант Кук підтвердив наміри бренду щодо інноваційної співпраці з креативними людьми. Jaguar зосереджений на дизайні, тому визнає потребу у креативному розвитку суспільства і готовий надавати платформи для демонстрації справжніх талантів. «Як і Творці Jaguar, оновлений Jaguar F-PACE є багатогранним, поєднуючи розкіш, можливості підключення та досконалість», — додає Енді Хант Кук.

Презентований у вересні 2020 року, оновлений F-PACE втілює розкіш та сучасні можливості підключення. Додатково — це повністю новий інтер’єр, сучасна інформаційно-розважальна система Pivi Pro та низка рядних 4- та 6-циліндрових двигунів. Кросовер доступний із ефективним плагін-гібридним двигуном, завдяки якому авто долає 53 км виключно на електротязі без шкідливих викидів. 

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода