«Дівчина з перловою сережкою» роздає Coca-Cola в аеропорту Сан-Паулу

Створена DAVID Miami, активація в міжнародному аеропорту Сан-Паулу є частиною нової глобальної кампанії бренду «Шедевр». Споживачі матимуть можливість поспілкуватися з культовим твором Вермеєра «Дівчина з перловою сережкою»

Коментарі 1129
«Дівчина з перловою сережкою» роздає Coca-cola в аеропорту Сан-Паулу всім, хто проходить через Термінал 3. Героїня легендарної картини Вермеєра оживає на цифровому білборді, підключеному до обладнання JCDecaux "3D Deep Iconic". Щоразу, коли «Дівчина з сережкою» опускає колу в трубу, пляшка викочується в реальний світ із автомата, що стоїть поблизу. Чотири високоякісні світлодіодні екрани покращують огляд і створюють кут тривимірної перспективи у різних точках вестибюлю.
 video
Активація стала частиною нової глобальної кампанії "Шедевр", запущеної брендом на початку місяця спільно з агентством Blitzworks.
Обговорити з іншими читачами:
Погода