Дізнайтесь свій кулінарний темперамент

Media First Ukraine для Hansa: дізнайтесь свій кулінарний темперамент та вигравайте приз

Комментарии 993

Перед Чорною п'ятницею і новорічними святами бренд-експерт побутової техніки для кухні Hansa запустив тест, який допоможе визначити ваш кулінарний темперамент. Кожен може дізнатися свій ідеальний комплект кухонної техніки та взяти участь у розіграші варильної поверхні.

Проєкт створили агенції Media First Ukraine та Twiga Digital Ukraine, що входять до складу маркетингової групи Twiga Ukraine. Перед святами та великими розпродажами техніки команда запропонувала оригінальне рішення, що дозволить краще познайомити аудиторію з технікою Hansa і розповісти про її переваги.

«На ринку представлена велика кількість виробників побутової техніки, і всі вони змагаються за свого споживача. Напередодні новорічних свят рекламні кампанії посилюються, заповнюючи весь медіаефір. Щоб не загубитись у цьому рекламному потоці, ми вирішили запропонувати людям цікавий та корисний контент. Для нашої аудиторії інтернет є основним медіаканалом. Тому ми вирішили провести нашу кампанію саме там», — пояснює керуючий директор Media First Ukraine Дмитро Мошаров.

Вже не перший раз Hansa проводить корисну рекламну кампанію — бренд несе додаткову цінність своєму споживачеві та пропонує підібрати унікальний комплект техніки саме для нього, виходячи з його кулінарних звичок. Для цього учаснику потрібно відповісти на кілька запитань, а поділившись результатом у соціальних мережах, він зможе взяти участь у розіграші сучасної варильної поверхні.

«Майже 70 років ми пропонуємо побутову техніку, яка допомагає створити зручну та затишну кухню. Для нас важливо не просто запропонувати якісні девайси, а вибрати для споживача ті, що підходять саме йому. Це не лише робить хатні справи простішими, а й перетворює їх на процес, який приносить задоволення. Ось що для нас важливо», — розповідає продакт-маркетинг менеджер Hansa Ukraine Анна Риженко.

Рекламна кампанія орієнтована на широку цільову аудиторію, адже готувати полюбляють усі. Кулінарія не ділить аудиторію ні за віком, ні за гендером. Для комунікації обрали цифрові банери та просування у соціальних мережах. Це інструменти з високим рівнем конверсії, адже важливо не просто розповісти про продукт, а й залучити споживача до участі у розіграші. Промо триватиме з 15 по 30 листопада — покваптеся, щоб встигнути взяти участь.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода