З цієї реальної історії народився різдвяний ролик, схожий на сніжний документальний фільм, присвячений усім шанувальникам Dacia Duster у всьому світі.
Ця кампанія «We found Santa, and by the way he drives a Duster» («Ми знайшли Санту, і, до речі, він їздить на Duster») буде транслюватися на Facebook, Instagram і Youtube у понад 20 країнах.
Ця кампанія «We found Santa, and by the way he drives a Duster» («Ми знайшли Санту, і, до речі, він їздить на Duster») буде транслюватися на Facebook, Instagram і Youtube у понад 20 країнах.
video
Conception and Production : heaven
Client: Giovanni Costa et Matthieu Rater
Creative Director: Arthur Kannas
Creative Leads: Maxime Beau and Christophe Ducros
Director: Ryad Guelmaoui
Client: Giovanni Costa et Matthieu Rater
Creative Director: Arthur Kannas
Creative Leads: Maxime Beau and Christophe Ducros
Director: Ryad Guelmaoui