#ДайЧасВразити: Челендж Інтуїції із соціальним підтекстом

Поняттю «лукізм» понад 50 років. Усі ж пам’ятають, як у дитинстві нас переконували, що «людину зустрічають по одежі»? Справді, формувати думку про незнайомців лише за зовнішністю — звичка майже кожного з нас. На жаль, часто ми цього навіть не помічаємо.

Комментарии 788

Як білявка, то недалека, як у татуюваннях — наркоман, як качок, то злочинець, а в окулярах — ботанік. Перелік можна продовжувати до нескінченності.

У курильні, у коментарях під дописом, на першому побаченні, у новому колективі або надсилаючи резюме з фото — з лукізмом стикається кожен.

Це відбувається, наприклад, ось так:

 video
 video
 video

Нашому мозку вистачить семи секунд, щоб винести стосовно незнайомця одинадцять рішень (вік, дохід, інтелект, орієнтація, професія тощо). А робить він це лише на підставі минулого досвіду.

І тут кожен може подумати: «Та ні, я зовсім не такий!» Проте це буде неправда. Добре, якщо ви спробуєте зазирнути глибше й дати людині шанс здивувати, проте часто ми довіряємо лише оманливому першому враженню. Тож разом з Nescafe «3 в 1» ми вирішили показати, як часто кожен з нас піддається лукізму, і провели соціальний експеримент, який завуальовано під Челендж Інтуїції .

Результати свідчать самі за себе:

 video

Нині:

  • Сайт челенджу відвідало 190 849 унікальних користувачів.
  • У гру зіграли 275 690 разів.
  • 6205 осіб завантажили свої анкети.
  • А ми отримали 9133 шери в соцмережах.

До речі, на сайті челенджу й зараз можна зіграти в гру та перевірити себе.

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Погода