Данило Щестюк, керівник проєктів FootballHub та «ПроФутбол Digital»: «Інтерес до спортивних інтернет-проєктів зростає в колосальних масштабах»

Восени цього року один з найпопулярніших спортивних YouTube-каналів України, який входить до складу групи 1+1 media, – FootballHub – перетнув позначку у 500 000 підписників, а майданчик футбольно-аналітичного ток-шоу «ПроФутбол Digital» на відеохостингу отримав 200 000-го шанувальника. Данило Щестюк, який очолює ці проєкти, розповів про зростання інтересу до контенту спортивного сегменту в інтернеті, перші результати тестового запуску ТікТок для FootballHub та головні здобутки команди за останні півроку.

Комментарии 1318

Чи можна сказати, що за останні роки цікавість до спортивних інтернет-проєктів зростає? Чим це зумовлено і як, власне, відображається на вашій роботі?

Глобальний інтерес до інтернет-проєктів (і не лише спортивних), звісно ж, зростає в колосальних масштабах! Ми вже потроху підводимо підсумки 2021-го року і було б дивно не робити акцент на Digital. Складно знайти людину, яка це оскаржила б. 

Якщо говорити конкретно про спортивну нішу, то після легалізації спортивного беттінгу в Україні (беттінг – діяльність, пов'язана з передбаченням подій та спрямована на отримання прибутку, – ред.) почався новий виток проєктів у цій галузі. Спостерігається високий попит з боку рекламодавців, цільовою аудиторією яких є спортивні фанати. Головно – ті, хто стежать за футбольними подіями та належать до футбольного ком’юніті. 

Повернемось до конкретних цифр. Нині понад 23 млн людей в Україні є користувачами інтернету, з них близько 70% – постійно заходять в YouTube. Отже, вже сформувався пристойний обсяг ринку, з яким можна і з яким потрібно працювати. 

На YouTube-каналі FootballHub – півмільйона підписників. Чи є проєкт успішним з фінансової точки зору і наскільки в пріоритеті спортивний напрямок у «плюсів», враховуючи, що цього року одразу кілька спортивних програм повернулися на лінійте ТБ?

Дійсно, півмільйона фоловерів – це крута подія, яку нещодавно з командою відзначили. Проте ми не збираємося зупинятися чи давати слабинку, адже поставили собі доволі амбітну мету – зібрати 1 млн підписників і, відповідно, отримати золоту кнопку від YouTube. «ПроФутбол Digital» теж підкорив свою нову вершину, здобувши 200 000 підписників.  

Крім цього, 4 жовтня проєкт «ПроФутбол Digital» святкуватиме свою першу річницю як Digital-ток-шоу, адже до цього протягом 10 років програма транслювалася на ТБ. Таке переформатування – звісно ж, виклик, з яким ми успішно впоралися. Найпопулярніші відео на каналі збирають по 400-500 000 переглядів, що неймовірно круто!

Якщо говорити про фінансові показники, то FootballHub дотримується стратегії групи 1+1 media щодо прибутковості та має позитивний фінансовий результат за підсумками року. Крім цього, з’явилися і нові спортивні проєкти для лінійного телебачення на 1+1 та 2+2. Наскільки відомо, вони є популярними серед своєї ЦА та виправдовують очікування. Тож щиро радію за колег!

Усе частіше бренди та телевізійні проєкти заходять в TikTok – чим зумовлена популярність цієї соцмережі і які перспективи має спортивний контент?

TikTok дуже вигідний для поширення короткої форми контенту та системи ранжування всередині, але саме споживання контенту там сильно відрізняється від YouTube. Місяць тому в тестовому режимі ми запустили TikTok проєкту FootballHub і за цей час отримали понад 2 000 000 переглядів відео, 100 000 уподобань і 5000 підписників. Такі результати не можуть не тішити. 

Система рекомендацій в TikTok націлена на просування контенту та авторів, зараз золотий час для появи на цьому майданчику. Звісно, якщо ви цього ще не зробили (посміхається – ред.).

Якщо говорити про головні здобутки останнього часу – про що ви б розповіли? 

Ми стали на крок ближче до великої цілі – зібрати 1 000 000 підписників на FootballHub. Крім цього, на ПроФутбол Digital ми практично вдвічі примножили аудиторію в порівнянні з минулим роком. Та й перший рік ток-шоу в Digital-форматі – це теж круто, адже завжди початок – найскладніший період.

Я ціную і поважаю наших ключових партнерів – компанію Parimatch Україна, з якими у нас збігається бачення в багатьох напрямках, а тому наша співпраця буде продовжена ще на три роки.

Проте, найбільше досягнення – це, звісно ж, люди, команда, яку вдалося зібрати разом та зарядити амбітними цілями. Впевнений, що разом ми зможемо багато.

З особистих невеличких перемог розповім про таке. Оскільки все дуже швидко змінюється і хочеться розуміти, який об’єм ринку займають твої проєкти, я вирішив рахувати ці цифри публічно та ділитися ними з охочими. Впевнений, що колегам з інших компаній, які працюють в цій сфері, буде корисно місяць за місяцем аналізувати такі дані. Крім цього, букмекерським компаніям буде цікаво розбирати загальний трафік та рахувати, між якими рекламодавцями він розділяється, а також агентствам, які підбирають майданчики для реклами. Усі дані я публікую в Telegram-каналі «Де перегляди?». 

Обсудить с другими читателями:
Погода