Даруй особливе: нова комунікаційна кампанія EVA до Дня святого Валентина

Лінія магазинів EVA анонсує старт нової комунікаційної кампанії «Даруй особливе!», перші кроки реалізації якої споживачі побачать і відчують уже напередодні 14 лютого.

Коментарі 1997

«Даруй особливе!» — це втілення ідеї про те, що подарунки обирати легко та приємно, коли знаєш, чого насправді хоче людина, і EVA — саме те місце, де для кожного знайдеться саме той, особливий подарунок.

 video

Святкування Дня усіх закоханих відбуватиметься і в соцмережах національного ритейлера. Там проходитимуть живі трансляції з оглядом потенційних подарунків, які можна придбати в EVA, а також «живий» ефір на тему «Як підготувати підлітків до 14 лютого». До того ж у соцмережах EVA можна буде прочитати колонки відомих блогерів з їхніми ідеями презентів своїй другій половинці, а в мережі TikTok з’являться огляди подарункових наборів із магазину EVA.

«Кожна людина по-своєму особлива: у мріях, уподобаннях, цілях. Ми цікавимося геть різним та полюбляємо різні речі, але є те, що нас об’єднує! Кожен може знайти в EVA особливий подарунок для коханого чи коханої, подруги чи колеги, матусі або для себе особливого. Саме цю просту і водночас важливу ідею було покладено в основу нової комунікаційної кампанії, яку ми плануємо розвивати протягом року», — коментує Василина Петлицька, заступниця директора з маркетингу лінії магазинів EVA.

За матерыалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода