Україно-Британська група компаній RAZOM GROUP оголосила про запуск окремого юніту MAD LAB. Він впроваджує накопичений досвід роботи з фарм категорією в нові можливості, які з'являються в зв'язку з діджіталізацією. Юніт буде створювати data based рішення, розробляти продукти і сервіси безпосередньо під потреби фарм категорії для забезпечення комплексного супроводу бізнесу.
RAZOM розробили унікальні на українському ринку інструменти, що зможуть оцінити ефективність присутності брендів в медіа, пріоритезувати бренди в портфелі та оцінити ROI. Юніт розробляє високотаргетовані кампанії, направлені на медичних представників, лікарів, тощо.
Один з таких інструментів - Brand control панель. Це система, що поєднує різні джерела даних з регулярними оновленнями, допомагає швидко знайти приховані інсайти, прийняти ефективні рішення та оптимізувати маркетинг стратегію. Таким чином клієнт отримує єдиний звіт з пошуком закономірностей та інсайтів трендів.
Очолить MAD Lab Міла Крутченко, Chief Strategy & Digital Officer RAZOM GROUP.
"Маркетинг може бути точною наукою. Планування має базуватися на цифрах, але без експериментів неможливо досягти видатних результатів. Ми, як справжні "MAD" маркетологи, віримо в комплексні підходи, інноваційні рішення і унікальні data-based продукти. "- коментує Міла Крутченко
«Нам не цікаво бути традиційними медіа агентствами в 2021 році. Це поняття вже розпливається на безліч вузьких напрямків і змішується. Саме тому ми виходимо за межі медіаринку і підсилюємо експертизу в новому напрямку - унікальному для українського ринку», - коментує СЕО Арман Маткулов.
За матеріалами прес-релізу