Щоб відзначити День Матері Deichmann спільно з Accenture Song запускає кампанію в соціальних мережах, головною темою якої є веселе відео із захоплюючими мелодіями.
«Робіть мамам компліменти» — так називається дивне онлайн-відео, яке взуттєвий магазин публікує на своїх каналах у соціальних мережах. У ньому зображено молоду маму, яка перераховує звичайні подробиці свого повсякденного життя з маленькою дитиною під швидкі електронні ритми – англійською мовою з чітко впізнаваним німецьким акцентом, саме це «Deichmann Remix» разом із ретро-стилем VHS надає відео особливого вигляду.
Незвичайною кампанією до Дня матері Deichmann хоче подякувати всім матерям за їх невтомну щоденну відданість своїм дітям і водночас звертається до адресатів.
«Робіть мамам компліменти» — так називається дивне онлайн-відео, яке взуттєвий магазин публікує на своїх каналах у соціальних мережах. У ньому зображено молоду маму, яка перераховує звичайні подробиці свого повсякденного життя з маленькою дитиною під швидкі електронні ритми – англійською мовою з чітко впізнаваним німецьким акцентом, саме це «Deichmann Remix» разом із ретро-стилем VHS надає відео особливого вигляду.
Незвичайною кампанією до Дня матері Deichmann хоче подякувати всім матерям за їх невтомну щоденну відданість своїм дітям і водночас звертається до адресатів.
video