Ідентичність, що приваблює молоде покоління

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган.

Комментарии 1065

Після ретельного аналізу сучасних тенденцій та поглибленого дослідження аудиторії, команда фахівців Canyon із дизайну та маркетингу відкрила цілковито нову сторінку в 17-річній історії бренда. Зміни, що покликані привернути увагу молоді, узагальнені чітким, простим та актуальним девізом: «Ти можеш»!

Створений для покращення настрою, новий Canyon вирізняється яскравою модною колірною гамою та дещо провокаційним творчим підходом до реклами. Зміни вже торкнулися Instagram-сторінки Canyon Accessories, ключового каналу зв’язку з основною аудиторією бренда.

«За останні декілька років Canyon Accessories значно поповнив асортимент та присутність в усьому світі. Нова ідентичність бренда вдало відображає наш характер та прицільніше звертається до молодої аудиторії», – коментує новий імідж Максим Набок, директор із розвитку бізнесу Canyon.

Цільова аудиторія Canyon – це люди, що прагнуть до всього нового та унікального, люблять дивуватися та радіти життю. Водночас вони тяжіють до свідомого вибору, розумного споживання та екоактивізму. Новий фірмовий стиль Canyon втілює цей настрій та світогляд: поєднує безтурботність молодості з незалежним способом мислення. Ключові меседжі, які доносить Canyon до споживача, це важливість завжди залишатися собою попри думку інших, уникати нав’язуваних стереотипів щодо зовнішності, піклуватися про довкілля та жити повним гармонічним життям.

«Завдяки комунікаційній платформі нашого бренда ми б хотіли мотивувати тих, хто належить до покоління Z. Ці люди – крутіші, ніж пристрої, якими вони користуються, адже саме вони роблять ці бренди кращими, а не навпаки. Прихильники Canyon – творчі, уважні, турботливі, ввічливі та веселі. Тож ми переконані, що саме вони можуть змінити цей світ на краще», – зазначила Наталія Гришина, директор із глобального маркетингу Canyon.

Canyon Accessories – стильні, високоякісні та доступні за ціною мобільні аксесуари, комп’ютерні та носимі пристрої, а також різноманітні ігрові рішення. Заснований у Нідерландах 2003 року, Canyon виріс до повномасштабного бренда електроніки і наразі має 16 офісів у різних куточках світу, а його продукція продається у понад 26 країнах.

Офіційним дистриб’ютором ТМ Canyon в Україні є компанія АСБІС-Україна.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie