Ідентифікація користувачів в рекламі — один з найважливіших елементів, який дозволяє враховувати та використовувати дані користувача для персоналізованої реклами або обмеження частоти показів. Ідентифікація користувачів і налаштування рекламного таргетингу відрізняються залежно від пристрою і платформи: 3rd-party і 1st-party cookies, ідентифікатори на мобільних і CTV пристроях і ін.
Як визначати та налаштовувати таргетинг на користувачів після відключення 3rd-party cookies? Одне з рішень — універсальні ID, які використовують для ідентифікації зашифрованих електронної пошти або номера телефону. Універсальний ідентифікатор дозволяє визначати користувача через анонімні дані і не передається третім сторонам.
«У світі вже пропонують десятки таких рішень. Наприклад, рішення від компанії ID5 об'єднує навколо себе британських паблішерів, NetID — німецьких, а в нашому регіоні вже працює Admixer ID.»
Детальний гайд з технологічними рішеннями, які знадобляться для ідентифікації користувача, можна скачати за посиланням.
За матеріалами прес-релізу