Ідентифікація користувача. Що нас чекає в світі без 3rd-party cookies?

З 2022 року Google Chrome та інші браузери перестануть підтримувати 3rd-party cookies. За даними IAB, після відключення сторонніх кук паблішери з усього світу можуть втратити до $10 млрд своїх доходів від реклами, якщо вчасно не адаптуються. Adtech компанія Admixer підготувала детальний гайд, з допомогою якого бренди, рекламні агентства, паблішери та технологічні провайдери зможуть підготуватися до змін.

Комментарии 823

Ідентифікація користувачів в рекламі — один з найважливіших елементів, який дозволяє враховувати та використовувати дані користувача для персоналізованої реклами або обмеження частоти показів. Ідентифікація користувачів і налаштування рекламного таргетингу відрізняються залежно від пристрою і платформи: 3rd-party і 1st-party cookies, ідентифікатори на мобільних і CTV пристроях і ін.

Як визначати та налаштовувати таргетинг на користувачів після відключення 3rd-party cookies? Одне з рішень — універсальні ID, які використовують для ідентифікації зашифрованих електронної пошти або номера телефону. Універсальний ідентифікатор дозволяє визначати користувача через анонімні дані і не передається третім сторонам.

«У світі вже пропонують десятки таких рішень. Наприклад, рішення від компанії ID5 об'єднує навколо себе британських паблішерів, NetID — німецьких, а в нашому регіоні вже працює Admixer ID

Детальний гайд з технологічними рішеннями, які знадобляться для ідентифікації користувача, можна скачати за посиланням.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода