Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research провели дослідження запам'ятовування брендів і рекламних комунікацій

Зростання медіаінфляції змушує рекламодавців і медіаагенції витрачати все більше зусиль на оптимізацію медіазатрат. Однак навіть найкраща оптимізація не врятує, якщо креативний продукт не залишається в пам'яті споживчих мас.

Комментарии 1800

Щоб привернути увагу до важливої ​​ролі креативного продукту в загальному ланцюжку створення цінності за допомогою комунікацій, група Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research ініціювали і провели дослідження запам'ятовування брендів і рекламних роликів в Україні SMART-TOM-10.

Дослідження визначає топ-10 брендів-лідерів по ТОМ (top-of-mind). Інтерв'ю проводилися за допомогою смартфонів. Цільова аудиторія дослідження репрезентує жителів України у віці 18-54, мають смартфон.

Згідно з дослідженням, топ-10 брендів і рекламних роликів розташувалися в такій послідовності:

ТОП-10 БРЕНДІВ

  1. Coca-Cola
  2. Київстар
  3. Галичина
  4. Moneyveo
  5. Rozetka
  6. McDonald's
  7. Мезим
  8. Ласунка
  9. OLX
  10. Jacobs

ТОП-10 РОЛИКІВ

  1. «Охрана-отмєна» (Розетка)
  2. «Купуй продай, купуй продай» з Потапом (OLX)
  3. «Піанобой і кафе «Хмаринки» ((Київстар)
  4. «Дівчинка з татом подорожують Україною» (Київстар)
  5. «Время и Стекло» (Vodafone)
  6. «Танці, гора, дивний макіяж і етно-фольклорні пісні» (Галичина)
  7. «Свято наближається» (Кока-кола)
  8. «Время и Стекло» (Кока-кола)
  9. «Овочі «скузі-скузі» (Метро)
  10. «8 Марта» (Comfy)

Ініціатори дослідження впевнені, що підвищення комунікативної ефективності креативу дозволить компенсувати медіаінфляцію.

452 респонденти, терміни проведення поля 16-17 грудня 2019, помилка вибірки 4,6%, метод збору інформації: опитування, самозаповнення на смартфонах серед учасників онлайн-панелі Gradus. Онлайн-панель Gradus є репрезентативною по відношенню до людей у віці 18-60, які проживають в містах з населенням від 50 тис. жителів і більше. Онлайн-панель репрезентативна за статтю, віком, регіоном, типом населеного пункту, освітою. Кожен зібраний масив зважується за вищевказаними параметрами і тим самим приводиться до параметрів генеральної сукупності.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie