Міжнародна комунікаційна кампанія про українську сміливість Bravery to be Ukraine, яка навесні 2022 року почала крокувати світом, отримала продовження і в 2023 році. Нагадаємо, ідея ініціативи була розроблена креативною агенцією Banda разом з Міністерством цифрової трансформації України і реалізована за кордоном групою dentsu Ukraine – агенціями Carat Ukraine та Posterscope Ukraine.
Друга хвиля проєкту Bravery охопила більш ніж 80 міст у 15 країнах: Румунії, Литві, Швеції, Нідерландах, Латвії, Болгарії, Естонії, Польщі, Великобританії, Швейцарії, Канаді, Іспанії, Італії, Ірландії, Україні.
Розміщення реалізували на 2000+ екранах в найрізноманітніших форматах Out-of-Home та Digital Out-of-Home: вуличні цифрові панелі, великі медіафасади, екрани у ТРЦ, супермаркетах, торгових центрах, в наземному, підземному і залізничному транспорті.
Загальна комерційна вартість другої хвилі міжнародної кампанії склала більш ніж $1,5 млн доларів. Таким чином, сумарно з першою хвилею, яка сягнула позначки в $3,2 млн, Bravery to be Ukraine оцінюється в $4,7 млн. Всі розміщення кампанії за кордоном мережею dentsu було надано безкоштовно.
Нагадаємо, за даними глобальної мережі dentsu, Bravery to be Ukraine – це наймасштабніша зовнішня рекламна кампанія у світі за всю історію групи.
Якщо перша хвиля ініціативи була спрямована на підтримку іміджу України та привернення уваги до українського питання, то друга – містить заклик доєднуватися до української боротьби конкретними діями, а саме:
- Ukrainian Bravery Needs Your Donation
- Ukrainian Bravery Needs Your Voice
- Ukrainian Bravery Needs Your Support
- Ukrainian Bravery Needs Your Action
- Ukrainian Bravery Needs Your Share
- Ukrainian Bravery Needs Your Attention
- Ukrainian Bravery Needs Your Aid
- Ukrainian Bravery Needs Your Acts
- Ukrainian Bravery Needs Your Boldness
- Ukrainian Bravery Needs Your Position
Друга хвиля кампанії стартувала у жовтні 2022 року і триває у різних країнах від кількох тижнів до кількох місяців.
За матеріалами пресрелізу