У програмі вебінару:
- «Для сміливих можливості зберігаються: український споживач під час війни: результати досліджень Kantar і Vizeum»
Кирило Єжов, New Business Director, Kantar Ukraine
Куликовська, Strategic Director Vizeum Ukraine - «Сміливість – це допомагати одне одному до перемоги!»
Сергій Костя, маркетинг-директор Bolt у країнах СНД і Східної Європи
Марія Величко, Strategic Director Dentsu Media - «Вчасно або ніколи»
Євген Молна-Івасюк, креативний директор Isobar Ukraine
Доступ до вебінару вільний. Однак спікери будуть раді добровільному внеску на підтримку фонду Благодійний фонд «280 днів». Кошти підуть на ліжечка для пологового будинку в Ніжині. Прозорість та звітність гарантуємо.
Посилання на Банку: https://send.monobank.ua/jar/3JsiVKamES
Приєднуйтеся 2 червня об 11.00 до трансляції за лінком
Нагадаємо, перший благодійний марафон відбувся 5 червня.
video
За матеріалами пресрелізу