dentsu Ukraine проведе відкритий вебінар «Маркетинг сміливців»

5 травня комунікаційна група dentsu Ukraine проведе відкритий вебінар «Маркетинг сміливців».

Коментарі 1294

Будуть говорити про стійкість рекламної індустрії, особливості поведінки українців під час війни, інсайти медіапланування в умовах масового переміщення споживача, а також про найбільш масштабну медіапідтримку України, яка досягла Times Square.

Сьогодні час сміливих. Сміливих людей, сміливих рішень, сміливих проектів. Україна стала втіленням незламності в усьому світі. І цей символ ми гордо будемо нести крізь усі сфери життя.

Доступ до вебінару вільний. Однак спікери будуть вдячні за добровільний внесок на потреби ЗСУ: закупка амуніції, рацій, технічного оснащення за лінком https://send.monobank.ua/jar/6HQFk68w5V.

Прозорість та звітність гарантована.

Приєднуйтеся 5 травня об 11.00 до трансляції за лінком.

У програмі вебінару:

  • «Як змінились життя і поведінка українців – інсайти із досліджень воєнного часу»

Ольга Тарасова, Research & Insights Director, Carat Ukraine

Євгенія Близнюк, CEO&Founder Corestone Group і Gradus Research

  • «Перемагаємо на креативному фронті

Павло Вржещ, співвласник і креативний директор Banda Agency

Олексій Доценко, Strategic Development Director, Posterscope Ukraine

  • «Що, де і як? – розміщення реклами під час війни»
    Спікери:

Маріанна Рудик, Director of Strategy, Carat Ukraine

Володимир Фризюк, Chief Operating Officer, dentsu Ukraine

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода