Будуть говорити про стійкість рекламної індустрії, особливості поведінки українців під час війни, інсайти медіапланування в умовах масового переміщення споживача, а також про найбільш масштабну медіапідтримку України, яка досягла Times Square.
Сьогодні час сміливих. Сміливих людей, сміливих рішень, сміливих проектів. Україна стала втіленням незламності в усьому світі. І цей символ ми гордо будемо нести крізь усі сфери життя.
Доступ до вебінару вільний. Однак спікери будуть вдячні за добровільний внесок на потреби ЗСУ: закупка амуніції, рацій, технічного оснащення за лінком https://send.monobank.ua/jar/6HQFk68w5V.
Прозорість та звітність гарантована.
Приєднуйтеся 5 травня об 11.00 до трансляції за лінком.
У програмі вебінару:
- «Як змінились життя і поведінка українців – інсайти із досліджень воєнного часу»
Ольга Тарасова, Research & Insights Director, Carat Ukraine
Євгенія Близнюк, CEO&Founder Corestone Group і Gradus Research
- «Перемагаємо на креативному фронті
Павло Вржещ, співвласник і креативний директор Banda Agency
Олексій Доценко, Strategic Development Director, Posterscope Ukraine
- «Що, де і як? – розміщення реклами під час війни»
Спікери:
Маріанна Рудик, Director of Strategy, Carat Ukraine
Володимир Фризюк, Chief Operating Officer, dentsu Ukraine
За матеріалами пресрелізу