Dentsu Ukraine запускає краудсорсингову платформу Varto

Комунікаційна група dentsu Ukraine запускає новий проект у сфері соціально відповідальних комунікацій – краудсорсингову платформу Varto, яка покликана надати доступ некомерційному сектору до першокласних комунікаційних послуг.

Коментарі 2718

Громадські організації заслуговують на таку ж комунікаційну підтримку, як і бренди міжнародних корпорацій. Проект планує об’єднати найкращих спеціалістів та рекламну індустрію для забезпечення такої підтримки.

Послуги, які може надавати платформа: комунікаційний супровід, комунікаційна стратегія, консультації з будь-якого питання медіа та комунікацій. Основний критерій відбору соціальних ідей – проект повинен вирішувати системну проблему суспільства, а не бути панацеєю в індивідуальному випадку.

Як це працюватиме?

  1. Професійні рекламісти групи dentsu Ukraine та інші спеціалісти рекламного ринку – стратеги, аналітики, арт-директори, копірайтери, об'єднуються у спільноту інтелектуальних волонтерів та генеруватимуть медійний інвентар (ТБ, діджитал, OOH) для реалізації кампаній соціальних проектів.
  2. НГО, благодійні фонди і автори соціальних ідеї подають брифи на конкурс із комунікаційного обслуговування своєї ідеї.
  3. Проект проходить аудит серед спільноти інтелектуальних волонтерів, верифікуються адреси благодійних/громадських організацій, встановлюються особи ініціаторів соціальних проектів.
  4. Після відбору ідеї формується проектна команда для її реалізації.

Для більшої ефективності роботи платформи також запрошуються соціально-відповідальні бренди для партнерства в проекті varto.

«Ми об'єднаємо експертів рекламного ринку і авторів масштабних соціальних ідей. Ми переконані, що місія сучасних комунікацій – давати життя гуманістичним цінностям в суспільстві і змінювати цей світ на краще!», – коментує Олександра Клейно, кураторка проекту Varto та Partnership Lead dentsu Ukraine.

«Місія зробити бренди більш стійкими значно легше і ефективніше реалізується в партнерських ініціативах: в колабораціях бізнесу і громадського сектору, колабораціях брендів з інфлюенсерами, дослідницьких організацій з медіамайданчиками. Sustainable маркетинг і в цілому sustainable суспільство – це точно крос-індустріальне завдання, а обов’язок лідера – давати поштовх до об’єднання цих індустрій», – коментує Оксана Стехіна, директорка з розвитку бізнесу dentsu Ukraine

Більше інформації – на сайті varto.dentsu.com.ua.

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода