Діджитал без ГМО та барвників: сайт UADIGITALS-2019 від CF.Digital

Команда креативного digital агентства CF.Digital заговорила з бізнесом його ж мовою: створила стратегію візуальної комунікації та промо-сторінку конференції UADIGITALS-2019, яка стилізована під інтернет-магазин.

Комментарии 3832
Ірина Муштіна, Founder & CEO CF.Digital

Зараз на ринку України, на мою думку, є одна проблема - контент на багатьох заходах потребує багато кращого. У мене були випадки, коли я покидала захід на половині з абсолютним відчуттям марно витраченого часу і грошей. UADIGITALS - не такий захід, тут дійсно в цьому році представлені кращі професіонали у своїй сфері, які будуть ділитися конкретним і корисним досвідом, а не розповідати які вони класні. Я як модератор другого дня конференції, всі доповіді контролюю особисто.
І для того, щоб показати всім, що наша конференція - це щось дійсно інше, ми і розробили таку креативну стратегію - це зовсім інший погляд і на діджитал, і на конференцію.

Оскільки ринок діджитал з кожним роком стає всеохопнішим, то з’являється більше нових видів діжитальних послуг та продуктів.  Цей унікальний момент підхопили студії й агентства, виставляючи клієнтам кардинально різні цінники за однакові види робіт. А споживачу, у свою чергу, зовсім незрозуміло: в чому різниця і що стоїть за ціною й агентською пропозицією?

Олена Педай, керівник платформи UADIGITALS

У кожного відвідувача UADIGITALS-2019 складеться чітке розуміння, за що платять в рекламі. Замовник буде знати, на що йдуть його гроші, а мейкер підвищить свій професійний рівень, і, відповідно, рівень своїх доходів. UADIGITALS-2019 робить зрозумілим для всіх ринок цифрової реклами.

Тому відповідно до тематики конференції «За що платити в діджиталі?», CF.Digital сфокусувалась на клієнтській стороні та створила сайт, де все просто й лаконічно: дивитеся на упаковку (де спікер конференції – це продукт), читаєте склад та вибираєте продукт, який підходить саме вам!

Пилип Білянський, креативний директор CF.Digital

Для того, аби зуміти зачепити клієнтську сторону, хотілося використовувати релевантний для них образ - продуктову упаковку. З таким образом, як упаковка, зрозумілий патерн поведінки зі звичайним споживачем в супермаркеті. Якщо ти хочеш дізнатися що в упаковці - прочитай склад. Якщо ти хочеш дізнатися що в діджитал послугах - прочитай склад. Ну і безумовно нам хотілося використовувати графічний прийом, який дозволив би говорити з абсолютно різними фахівцями на різні теми, на яких можуть бути сфокусовані теми доповідей спікерів. Ми сподіваємося, що цей прийом буде використовуватися конференцією в подальшому, чим заявить своє позиціонування серед інших конференцій.

Команда CF.Digital сформувала кардинально-інноваційний погляд на діджитальні конференції, опираючись на професійний досвід спеціалістів різних digital послуг.

sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода