Digital Chain починає співпрацю з British American Tobaccо

Міжнародне маркетингове агентство Digital Chain (DC) починає роботу з PR-супроводу та інфлюенс-маркетингу для двох брендів BAT glo™ і VELO

Комментарии 1152
Ми приєдналися до пулу агентств, які супроводжують в Україні два бренди BAT — glo™ і VELO, і будемо відповідальні за роботи по PR-просуванню та інфлюенс-маркетингу.Попереду багато крутих завдань і проєктів, і ми максимально натхненні на створення свіжих, яскравих і ефективних рішень для нашого клієнта

повідомила Наталія Подольська, директор з комунікацій DC.

Ми раді вітати в пулі наших підрядників маркетингове агентство Digital Chain (DC) для наших брендів glo™ та VELO. Дане агентство особливо виділилося серед інших завдяки сильному портфелю проєктних кейсів і клієнтів, великий експертизою роботи з інфлюенсерамі та медіа, а також креативними пропозиціями, отриманими в рамках тендерного процесу. Сподіваємося, що дане агентство принесе нам успішні і креативні проєкти, а також досягне разом з нами високих результатів в рамках співпраці в цьому і в наступному році

прокоментував Микола Кизь, PR і SMM спеціаліст брендів glo і VELO.

За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie