Digital-креатор. Які є вимоги до професії майбутнього

Професія digital-креатор, ще молода на українському ринку, вона має як свої плюси, так і недоліки. Ми поспілкувалися з керівницею Content Creation Department NGN.agency Дашею Ситник й розібралися, хто ж такий креатор і що він мусить вміти, а головне – дізналися, з чого почати свою кар'єру.

Комментарии 1361
  1. Хто такий креатор?
    Всі розуміють, що креатор – це той, хто щось створює. Стандартно в агентствах це людина, яка знімає фото- та відеоконтент для брендів. Малий бізнес вимагає від креатора ще й писати і публікувати пости в соціальних медіа. Знову ж таки, залежить від того, в якій сфері діджиталу людина працює. У випадку ж NGN контент-креатори – це ті, хто може все: від розробки візуальних стратегій до сет-дизайну. Якщо коротко, вони команда закриває повний цикл контент-продакшену самостійно.

  2. Що найскладніше у професії?
    Балансувати між власним смаком, брифом та смаком представника клієнта. Слідкувати за змінами смаків аудиторії та знаходити нові способи їх досягнення. Ну, ще зробити контент за мільйон дешевше. Або ж створити контент, який потребує тижневої підготовки, за один день.

  3. З чого краще почати кар'єру?
    Спочатку рекомендую максимально дізнатися про професію. Зараз виходить багато статей в медіа на цю тему, а ще – соціальні медіа агентств та IG креаторів. Зазвичай більшість новачків помилково вважає, що креатор – це лише про натискання кнопки камери. Важливо посилювати свій візуальний досвід і бути завжди у курсі всіх останніх трендів. Згодом можна розібратися, як працює контент для брендів та що крутого чи поганого є на ринку саме зараз. А ще – можна відзняти продукт та запропонувати бренду свої фото. Можна подивитися, з ким працює агенція, і зробити те ж саме.

  4. Які в тебе вимоги до креаторів?
    Вимоги, скоріше, до людських якостей кандидата у комбінації з творчим потенціалом. Важливо, аби він розумів та зміг виразити емоції, що несе продукт. З людського – імпонує врівноваженість та вміння спілкуватися, бо креатор мусить працювати у команді легко. Усьому іншому можна навчити.

  5. Що головне у твоїй сфері?
    Не спинятися. Розуміти потреби та аудиторію брендів. Є такий термін «естетична емпатія», він про розуміння смаків і поглядів інших людей та повагу до них. Чужа думка може й не співпадатиме з нашою, проте точніше відображатиме настрій аудиторії бренду. Тому – так: креатор у нашій сфері має бути емпатом в усіх розуміннях… і людиною-оркестром зі сталевими нервами. До речі, для будь-якої команди, особливо креативної, вкрай важливо винаймати правильних людей, формувати і зміцнювати робочу культуру та інвестувати у творчі ресурси.

  6. Чи важко постійно бути у тренд-тонусі?
    Якщо тримати баланс, то ні. Особисто я, раз на рік, хочу на пару тижнів відключитися і перезавантажитися. Гадаю, якщо з розумом підходити до навантаження, поважати себе і правильно менеджерити свій час, все буде добре. Проте у 2021 році на вигорання різні фактори впливають.

  7. Якою ти бачиш професію у майбутньому?
    Гарне запитання, бо загалом я вважаю, що за нею майбутнє. Класних креаторів мало, тому потреба у них буде зростати. Проте і розчарування не відставатимуть. Адже як зараз, так і у майбутньому сферу наповнює дуже багато псевдоспеціалістів.

  8. Що б ти порадила тим, хто тільки починає свій шлях?
    Не боятися. Як правило, зробити саме перший крок  – страшно. Але наслідки можуть приємно здивувати. Мені здається, що ми зростаємо у той момент, коли виходимо із зони свого комфорту, як би банально це не звучало. Тому не бійтеся пробувати й виходити за межі звичайного. А ще – не копіюйте. Своя інтерпретація чужої ідеї навряд чи буде цінною. Пишіть брендам, пишіть агенціям, знімайте більше – й не соромтеся починати з нуля.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода