Що таке digital-PR?
Для мене digital-PR ‒ це PR, який еволюціонував, і тепер його метою є передусім розширення присутності бренду в Інтернеті та онлайн-імідж. Його спрямованість полягає у взаємодії з блогерами, зірками, у створенні різних матеріалів для онлайн-медіа, ‒ в усьому, що дає змогу отримати якомога більше якісних згадок у соціальних мережах, а також покращити пошукову оптимізацію (SEO).
Яка різниця між digital- та класичним PR?
Класичний PR орієнтований у першу чергу на друковані видання, публічні партнерства, телебачення та «сарафанне радіо». Проте, як відомо усім нам, друковані ЗМІ у 2021 році активно втрачають свій вплив. Тоді як інтернет-медіа з легкістю обганяють навіть телебачення.
Якими інструментами просування ти користуєшся?
Мій основний інструмент ‒ це співпраця з онлайн-медіа та партнерства. Частина видань зберігає друковані формати, не бажаючи сприймати той факт, що онлайн-охоплення вже давно переважають. Я ж у більшості випадків співпрацюю з онлайн-ресурсами. Окремо я б виділив співпрацю з блогерами та зірками. Модно це називати influence-маркетинг ‒ це може бути реклама у сторіс, нативна інтеграція бренду в життя або ж участь інфлюенсера в активностях компанії у соцмережах. Десь поруч з influence-маркетингом стоять і колаборації. Бренди колаборують з іншими брендами, і це йде на користь обом. При виборі правильного партнера онлайн-інтеграція в соцмережах збільшить впізнаваність та покращить репутацію кожного. Event-PR або презентації нових продуктів онлайн. Події створюються спеціально для збільшення впізнаваності в соцмережах.
Навіщо digital-PR бізнесу?
Digital-PR має багато прямих і непрямих переваг для бізнесу. Основні переваги у тому, що він покращує SEO та рейтинг ‒ публікації в авторитетних онлайн ЗМІ й отримання посилань на ваш сайт підніме вас вгору в рейтингу за ключовими словами. Чим вищий ваш рейтинг в Google, тим більше трафіку буде на вашому сайті. Якщо PR-компанія побудована коректно, то у вас збільшується кількість відвідувачів у соціальних мережах і зміцнюється довіра до бренду. Якісні статті в ЗМІ будуть сигналізувати пошуковим системам, що ви є надійним джерелом інформації, а реклама ваших продуктів або послуг блогерами сформують імідж бренду.
Як виміряти успіх digital-PR?
Digital-PR ‒ більше орієнтований на дані. Завдяки Google Analytics та іншим онлайн-інструментам ви можете відстежувати аналітику, яка показує, наскільки успішною була ваша PR-кампанія.
Digital-PR певною мірою є ефективнішим інструментом, ніж традиційний PR. Хоча в цілому він охоплює меншу аудиторію, але вона є цільовою та релевантною саме вашому бренду.