Discovery й MEGOGO оголошують про стратегічне партнерство в Україні та на 12 ринках Східної Європи й Азії

Discovery й MEGOGO уклали угоду про стратегічне партнерство із запуску Discovery+ на базі медіасервісу MEGOGO в 13 країнах Східної Європи й Азії. Компанії створять майданчик документального, спортивного й лайфстайл-контенту для передплатників MEGOGO.

Комментарии 253

Компанія Discovery завдяки стратегічному партнерству з MEGOGO незабаром запустить у 13 країнах Східної Європи й Азії стримінговий розважальний сервіс Discovery+. Із грудня 2020 року він буде доступний клієнтам MEGOGO в Україні, Білорусі, Молдові, Литві, Естонії, Грузії, Вірменії, Азербайджані, Узбекистані, Туркменістані, Таджикистані, Киргизії та Казахстані.

Discovery+ пропонуватиме документальні, розважальні та спортивні телешоу виробництва компанії Discovery. Відтепер глядачі зможуть насолодитися захопливими шоу від брендів Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID, Discovery Science, Food Network, Travel Channel і Eurosport.

Передплатникам MEGOGO будуть доступні тисячі годин VOD (video-on-demand) і безліч спортивного топ-контенту на Eurosport 1 HD та Eurosport 2 HD. Програми VOD охоплюватимуть ключові передачі документальної та розважальної бібліотеки, як-от «Золота лихоманка», «Махінатори», «ВЕЛИКЕ і Річард Хаммонд», «Віза нареченого. Віза нареченої», «Вдягнися до весілля», «Доктор Прищик», «Джо Екзотик: тигри, брехня та таємниці», «Хто вбив Джеффрі Епштейна». Також у зазначених країнах глядачі вперше побачать преміальний документальний контент Discovery у форматі 4K. А шанувальники спорту отримають ще більше лайв-матчів й оглядів преміальних спортивних подій Eurosport, зокрема «Ролан Гаррос», Відкритий чемпіонат Австралії, Олімпійські ігри тощо.

Катерина Михайлович, головний менеджер із комерційного розвитку Discovery CEEMCA, MEA & Russia, зазначила: «Ми дуже раді розділити цей важливий момент із компанією MEGOGO, яка підтримувала нас у прагненні об`єднати якомога більше шанувальників розважальних шоу й розширити охоплення території у нашому регіоні. Нам особливо приємно представити наше портфоліо на цій інноваційній платформі, що створює бездоганний користувацький досвід, а відтепер ще й забезпечуватиме перегляд документального та спортивного контенту брендів Discovery».

Джеймі Кук, GSVP Discovery CEEMCA, MEA & Russia, поділяє оптимістичний настрій: «Нове партнерство покликане задовольнити попит на розважальні та спортивні шоу. Ми маємо чудові стосунки з партнерами. Для нас це шлях до створення потужної спільної пропозиції для споживачів. Ми розвиватимемо партнерство й надалі, використовуючи найкращий у своєму класі контент із брендами, історіями та персонажами, які полюбились і глядачам, і нашим партнерам».

Іван Шестаков,  директор зі стратегічного розвитку MEGOGO, зазначив: «Ми завжди прагнемо надавати користувачам якісний контент. І дуже пишаємося тим, що запускаємо Discovery+ — сервіс із неймовірним розважальним контентом і великим каталогом, у якому навіть найвибагливіші глядачі знайдуть для себе щось цікаве й корисне. Із нетерпінням чекаємо запуску в грудні 2020 року».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода