Диско і танці вугілля в мангалі у новой кампанії Наша Ряба Апетитна

Rockets. Growth R&D і Наша Ряба Апетитна продовжують сезон пікніків.

Комментарии 1646

Нова кампанія присвячена ніжкам Делі, які продаються під брендом Апетитна. Креативна робота – це гімн безтурботній дурості та веселощам. Мета кампанії – створити асоціацію між брендом і пікніком.

 NR_Apetytna_Deli_20

Це вже друга кампанія бренду з початку сезону пікніків. Перша кампанія була присвячена стегнам Айдахо і роз'яснювала суть продукту – вже замариноване м'ясо.

 NR_Apetytna_Idaho_20_2
 NR_Apetytna_Idaho_20_1
 NR_Apetytna_Idaho_20_3

Комплексним просуванням Наша Ряба Апетитна займається Rockets. Growth R&D.

Стратегія просування будується на трьох курокитах:

1. Ми хочемо бути різними і не набридати однією і тією ж рекламою. Дослідження ефективності реклами вже кричать, що час життя однієї рекламної кампанії скорочується. Тому ми не зробили велику кампанію на весь літній сезон, а зробили три рекламні кампанії поменше, присвятили їх різним смакам: Айдахо, Делі та Азіатським, - і по черзі запускаємо їх в ефір кожні півтора місяці.

2. Ми боїмося бути нудними більше, ніж здаватися дурними. Ми продукт для пікніка, веселощів, шуму і божевільних історій, які потім будуть переказуватися. Такою ж повинна бути реклама.

3. І нарешті, ми хочемо розповісти, навіщо ми потрібні, для чого ми потрібні і які ми смачні. Тому кожна рекламна кампанія робила акцент на чомусь з перерахованого. Перший ролик для Айдахо розповідав про незручності маринування. Другий ролик для Делі ми присвятили вогню в мангалі. Третій ролик буде про смак.

Клієнт: Наша Ряба Апетитна

Иван Філіппов, керівник напряму «Управління торговими марками»

Сергей Костя, провідний менеджер маркетингових комунікацій

Анна Александрова, менеджер з розвитку м'яса птиці

Агентство: Rockets. Growth R&D

Максим Боритко та Артем Карелін, креативні директори

Вікторія Макарова, продюсер

Влад Полонський, СЕО

Продакшн: Electric Sheep Film

Макар Северин та Андрій Копоц, режисери

Микита Кузьменко, оператор

Денис Швець, перший помічник режисерів

Андрій Копоц, виконавчий продюсер

Микита Кукоба, продюсер

Наталія Береза, помічник продюсера

Сергій Воронін, продюсер постпродакшена

Олена Ємельянова, художник-постановник

Володимир Швиденко, помічник художника-постановника

Юлія Маланюк, фуд-стиліст

Олександр Магдич, майстер мокапів

Андрій Наумчук, менеджер виробництва

Карін Мельниченко, кастинг

Олеся Ютіна, дизайнер костюмів

Марія Пілунська, мейкап

Chupacabra Production, постпродакшен

Сергій Вільчинський, монтаж

Аліна Борщова, колір

Propeller Studios, звук

За матеріалами прес-реліза

Обсудить с другими читателями:
Погода