Дистанційна відеоверіфікація для клієнтів izibank

izibank, який вийшов з бети в лютому, запускає дистанційну відеоверіфікацію через BankID НБУ – тепер стати клієнтом банку можна без жодного фізичного контакту з менеджерами установи.

Комментарии 1118

«Попит на онлайн послуги стрімко зростає, особливо в умовах пандемії, і банківський сектор не є винятком. Всі наші продукти й сервіси – онлайн, і отримання картки було чи не єдиним процесом, який потребував фізичної присутності клієнта. І нашим завданням було оптимізувати й цей момент – адже взаємодія з izibank повинна бути максимально легкою від самого старту», – говорить засновниця izibank Анна Тігіпко.

BankID – це сервіс, створений НБУ для передачі та отримання персональних даних клієнтів між банками, завдяки чому процес ідентифікації клієнта спрощується. Це дає можливість ідентифікувати людину онлайн під час реєстрації або замовлення послуг.  

Щоб стати клієнтом не виходячи з дому, потрібно завантажити в смартфоні мобільний додаток izibank на App Store чи Google Play і пройти реєстрацію в декілька кроків – зробити фото документів та селфі, заповнити коротку анкету та обрати отримання миттєвої картки, підтвердити передачу даних через BankID, пройти відеоверіфікацію та поставити електронний підпис.

Нагадаємо, що на початку лютого 2021 року izibank офіційно вийшов з бети і сьогодні має вже більше 200 точок видачі карток в 40 містах України. З найближчих планів банку — запустити реферальну програму, розстрочку та гейміфікацію, а також опцію здійснення міжнародних платежів.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода