Дизайн нових форм завжди норм

Кейс брендингу попкорну Pumpidup від Планети кіно, створений Banda

Комментарии 928
Так склалося, що попкорн — це їжа суто для кінотеатру. Ним зажовують емоції від нового блокбастеру і бісять оточуючих. А для зустрічі з друзями, зазвичай, обирають інші снеки.

І, здається, всіх це цілком влаштовує. Крім Pumpidup. Pumpidup — це попкорн від Планети кіно, який не смажиться на олії, а вибухає завдяки гарячому повітрю, що вже робить його більш корисним і нежирним. Але до користі додали і кайф — до звичних смаків додали васабі, шоколадне печиво, супер сир та карамель+сир. І з таким чудовим продуктом пішли за межі кінотеатру підкорювати світ.

Але ж у чому його нести за межі кінотеатру? Потрібна пачка і не одна, а для різних смаків. Потрібне позиціонування, тому що сьогодні без нього ніхто навіть з хати не виходить. Але все по порядку.
Заїдати емоції попкорном і, справді, добре виходить, але життя не менш яскраве і його теж хотілося би чимось зажувати.

Так з’явилося повідомлення:
"Дивись життя"

То що по дизайну?
Ілюстрації на пачках Pumpidup — це прикольні каракулі. Це не тому, що дизайнер Banda погано малює, а тому що будь-яка грандіозна історія починається з начерку.

Це такі історії, які б могли намалювати люди. І вони можуть. Спеціально для цього Banda створили сайт, де можна намалювати власний сюжет. Так брендинг буде рости, розвиватися і змінюватися разом з аудиторією.

Що значить Pumpidup?

Це вигук, лайка, овації, здивування. Все те, для чого немає слів, тепер — Pumpidup! Тому Banda оформили лого у різні бабли — для різних емоцій.
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie