Дизайн серії паковань для напівфабрикатів ТМ «Golpek» від mirrolab

Загальний рецепт паковання від креативного агентства mirrolab є простим, нічого зайвого. Щоб раз, і купити. Раз, і приготувати.

Комментарии 1085

Golpek — провідний український виробник вафель і вафельних напівфабрикатів: листів для тортів, трубочок і конусів для морозива. Незабаром компанія запустить ще й партію тарталеток. А новий продукт — завжди хороший привід, щоб оновити весь дизайн паковання та ще й з новим слоганом.

В агентстві mirrolab ретельно дослідили ринок напівфабрикатів, проаналізували аудиторію та з’їли кілька вафельних тортів. Збагнули, що ідеальне паковання має бути мінімалістичним, зрозумілим та містким. Для цього використали кілька дизайн-прийомів:

  • прозоре поле, щоб покупці могли бачити продукт та оцінити його вигляд;
  • технічну інформацію винесли в окремі іконки для легкості її зчитування;
  • проста та зрозуміла типографіка;
  • яскравий салатовий колір, який виділить Golpek поміж інших товарів та викличе хороші емоції.

В результаті створили дизайн, який привертає увагу покупців, чітко пояснює, що до чого, та спонукає приготувати щось особливе на швидку руку.

Вафельні напівфабрикати хороші тим, що з ними не треба заморочуватися. Ніяких тобі виснажливих рецептів та кілька годин біля плити — лише Golpek і дрібка інших продуктів. Так з’явився слоган «Готувати просто». А щоб запевнити покупців, що готувати дійсно просто, створили серію простих рецептів у вигляді конструкторів страв на пакованні. Загальний рецепт паковання простий: нічого зайвого. Щоб раз, і купити. Раз, і приготувати. Раз, і насолодитися.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода