Дизайнерські годівнички «Сільпо»

У рамках промо власної доставки «Сільпо» розпочав проєкт зі створення надзвичайних годівничок для птахів.

Комментарии 2396

Перші п’ять уже встановлено біля київських житлових комплексів, поряд з якими немає «Сільпо», але є можливість пройти за QR-кодом і замовити доставку з інтернет-магазину silpo.ua. Концепція кожної годівнички унікальна та спроєктована за мотивами вже наявних дизайнерських супермаркетів. 

Так, у столиці можна зустріти годівнички у вигляді традиційної шрі-ланкійської хатинки, японського чайного будиночка, східного шатра, як у каравані на Шовковому шляху, або навіть у вигляді цілого прибережного села Скандинавії.  А за основу найбільш фантазійної годівнички з уже реалізованих взято постмодерністський стиль мемфіс, у якому оформлено один із львівських магазинів.  

Всього дизайнерських супермаркетів у мережі на сьогодні більш як 60, а отже, незабаром зустріти дивовижні годівнички можна буде по всій країні. Щоразу, коли будете бачити годівничку, згадайте, що птахам дуже потрібна допомога. А замовити щось смачненьке і для себе, і для них ви можете на silpo.ua! 

«Ми впевнені, що незвичайні яскраві конструкції привернуть увагу та залучать до годування птахів і дорослих, і дітей. Команда дизайнерів «Сільпо» взялася за будівництво хоча й зовсім малих архітектурних форм, але все одно важливих. Українські зими стали помітно теплішими, однак взимку птахи потерпають не так від низьких температур, як від нестачі їжі. А добре поїсти люблять усі. І якщо птахам у цей непростий період потрібна допомога людини, то на поміч людям завжди готові примчати Смаковершники ― власні кур’єри мережі «Сільпо». Навіть якщо поряд із домом немає улюбленого супермаркету або просто немає можливості вийти за покупками ― все найсмачніше однаково близько та буде доставлено якнайшвидше», — розповідає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо». 

Навесні 2020 року під час першого локдауну в «Сільпо» запустили власну доставку товарів. Тоді було ухвалено рішення передусім охопити увагою тих, хто найбільше потребує турботи. У «Сільпо» вирішили розпочати з 45 міст, в яких малорозвинені кур'єрські служби, щоб в якомога більшої кількості людей була можливість комфортно зробити замовлення продуктів, не виходячи з дому. За цей час проєкт із власної доставки команді вдалося розширити, наразі він діє по всьому Києву та в інших містах

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода