Дизайни від McCANN Kyiv на Packaging of the World

Ресурс Packaging of the World, який відбирає та презентує найкращі креативні роботи, цього разу відзначив дизайн від McCANN Kyiv для нового easy to go формату КОМО Squeeze Cheese.

Комментарии 819

Самі McCann Kyiv говорять про свій дизайн так:

«Нам хотілось, щоб упаковка відповідала нашій цільовій аудиторії – молодій, стильній і в міру зухвалій.

При цьому ми намагались ще й виокремити КОМО Squeeze Cheese на полиці та підкреслити нашу відмінність від решти категорії. Саме тому основним кольором став несподіваний для категорії – чорний.

Ми не хотіли робити концепт занадто похмурим, тому додали в дизайн балакучі смаколики. А щоб остаточно розвіяти всі сумніви, написали ще й веселі фрази, які пов’язані з певним смаком та обігрують мовні меми.

Тому тепер тюбик Squeeze Cheese говорить з людиною, щойно та бере його з полиці – заграє до неї, дражнить, підштовхує вичавити себе по повній. «Зроби мені “squeeze”, зроби собі cheese!», «Honey, I’m cheese!», «C’mon, bacon!», «So-o-o creamy-мі-мі-мі», «Shalot, you’re so hot». Усе, щоб вийшов найбалакучіший і найдоброзичливіший дизайн з тих, які можна зустріти на молочній полиці українських магазинів!».

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода