Самі McCann Kyiv говорять про свій дизайн так:
«Нам хотілось, щоб упаковка відповідала нашій цільовій аудиторії – молодій, стильній і в міру зухвалій.
При цьому ми намагались ще й виокремити КОМО Squeeze Cheese на полиці та підкреслити нашу відмінність від решти категорії. Саме тому основним кольором став несподіваний для категорії – чорний.
Ми не хотіли робити концепт занадто похмурим, тому додали в дизайн балакучі смаколики. А щоб остаточно розвіяти всі сумніви, написали ще й веселі фрази, які пов’язані з певним смаком та обігрують мовні меми.
Тому тепер тюбик Squeeze Cheese говорить з людиною, щойно та бере його з полиці – заграє до неї, дражнить, підштовхує вичавити себе по повній. «Зроби мені “squeeze”, зроби собі cheese!», «Honey, I’m cheese!», «C’mon, bacon!», «So-o-o creamy-мі-мі-мі», «Shalot, you’re so hot». Усе, щоб вийшов найбалакучіший і найдоброзичливіший дизайн з тих, які можна зустріти на молочній полиці українських магазинів!».