До Дня Соборності VARUS та Trembita PR запустили проєкт про фірмові страви різних регіонів України

Мережа супермаркетів VARUS разом із комунікаційною агенцією Trembita PR запустили історично-кулінарний проєкт “Наша область — наша страва”, щоб познайомити українців з різномаїжжям української кухні. У соцмережах Varus будуть з’являтися цікаві історичні факти про фірмові страви різних регіонів України з рецептами. У фіналі проєкту всі страви будуть об‘єднані в гастрономічну карту.

Коментарі 673

Вони розкриють таємницю, кому ж належить рецепт котлети по-київськи, розповідають, чому саме в Одесі незрівнянно готують форшмак, нагадають, чим прославився львівський сирник та поділяться рецептом справжнього запорізького куліша, який готували козаки. І це далеко не все.

“Кожен регіон України має свої неповторні історичні, культурні та кулінарні особливості. Проєкт “Наша область — наша страва” має не тільки розважальну, освітню, але й символічну місію. Наша мета — зібрати такі рецепти-візитівки областей, які показують все наше різномаїжжя, і в одночас вони об’єднуються єдиною ідеєю — це любов та шана до українських традицій та смаку”, — розповіла Ольга Румянцева маркетинг-директорка мережі супермаркетів VARUS.

Перша страва та історія про неї вийшла 22 січня у День Соборності — це свято, яке має сакральне значення для кожного українця. 22 січня 1919 року у Києві проголосили акт злуки Української народної республіки та Західноукраїнської народної республіки — двох частин України, які протягом багатьох років були примусово розділені іншими між іншими країнами.

Понад 100 років потому День Соборності нагадує українцям, що, попри всі наші відмінності, коли ми об’єднуємось, то здатні подолати будь-які виклики.

Слідкувати за проєктом та дізнаватись більше про гастрономічні уподобання різних куточків України можна на сторінках VARUS у Facebook та Instagram.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода