Валерія має більш як 18-річний досвід у сфері реклами, маркетингу, PR, CRM, SMM та CSR. Кар'єру розпочала в банківській сфері. У 2006 році перейшла до однієї із найбільших мереж побутової техніки та електроніки, де працювала на позиції керівника відділу PR, а згодом – директорки з реклами та PR. Із 2010 року очолювала маркетинг INTERTOP в Україні та Казахстані, працюючи з брендами Armani Exchange, Clarks, Ecco, Emporio Armani, Geox, Intertop, Lee&Wrangler, Marc O'Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face та Vans, а також digital-маркетинг онлайн-магазину intertop.ua та private label Braska.
«Рада стати частиною команди, яка створює дійсно інноваційний продукт! MEGOGO – це приклад компанії, яка не дивлячись ні на що робить речі вражаючими. В найближчих планах розказати та показати ще більшій кількості людей, яким має бути споживання контенту. Сподіваюсь, що мій попередній досвід стане в нагоді та відкриває нові можливості для побудови оновленої та результативної маркетингової стратегії MEGOGO», – коментує Валерія Толочина, директорка з маркетингу MEGOGO.
«Ми досить довго шукали професіонала та сильного фахівця, який зможе ефективно працювати із напрямком маркетингу в MEGOGO. У нас широкий продукт, який має і ТБ, і кіно, і аудіо. Тому перед новою колегою дуже цікавий виклик. Бажаю Валерії успіху та вражаючих результатів», – додає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.
Відділ маркетингу MEGOGO займатиметься брендингом компанії, партнерськими проєктами, перформанс-маркетингом та співпрацею із вендорами.
За матеріалами прес-релізу