Про це свідчать дані рекламної дослідницької фірми Standard Media Index, повідомляє Reuters.
Схоже, що Twitter намагається зупинити відтік рекламодавців. Платформа запровадила низку ініціатив, щоб повернути рекламодавців – безкоштовні оголошення, скасування заборони на політичну рекламу та дозвіл компаніям більше контролювати позиціонування своїх оголошень.
Згідно з даними SMI, витрати на рекламу в Twitter у листопаді впали на 55% порівняно з минулим роком, попри те, що ці місяці традиційно є часом найвищих витрат на рекламу, оскільки бренди просувають свої продукти під час свят.
Схоже, що Twitter намагається зупинити відтік рекламодавців. Платформа запровадила низку ініціатив, щоб повернути рекламодавців – безкоштовні оголошення, скасування заборони на політичну рекламу та дозвіл компаніям більше контролювати позиціонування своїх оголошень.
Згідно з даними SMI, витрати на рекламу в Twitter у листопаді впали на 55% порівняно з минулим роком, попри те, що ці місяці традиційно є часом найвищих витрат на рекламу, оскільки бренди просувають свої продукти під час свят.
За оцінками іншої дослідницької компанії Pathmatics, більшість компаній припинили купувати рекламу в Twitter в листопаді, коли Маск відновив заблоковані акаунти і запустив платну веріфікацію акаунтів, що призвело до розповсюдження шахрайських акаунтів, які видавали себе за корпорації.
За оцінками Pathmatics, 14 з 30 найбільших рекламодавців Twitter зупинили всю рекламу на платформі після того, як 27 жовтня Маск очолив компанію.
Продажі реклами складають близько 90% доходів Twitter.
Доходи Twitter у четвертому кварталі року впали приблизно на 35% у річному вимірі через падіння обсягів реклами, повідомило технологічне видання The Information з посиланням на дані топ-менеджера Twitter з питань реклами.
За матеріалами epravda.com.ua