Доходи від реклами TikTok зросли в 5 разів

Додаток для обміну коротким відео TikTok збільшив свої доходи від реклами в Європі в 5 разів протягом 2021 року, незважаючи на зростання витрат, які обтяжують компанію.

Коментарі 745
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com

Документи, опубліковані Financial Times, показують, що компанія інвестує значні кошти в розвиток по всьому світу, але знаходить найбільш серйозні можливості для отримання прибутку в Європі.

Незважаючи на те, що в короткостроковій перспективі це дорого, ця серйозна інвестиція (збитки зросли більш ніж на третину) приносить велику кількість користувачів, яка залучає рекламодавців.

Згідно з документами, поданими до Companies House, реєстру фірм Великобританії, додаток, який належить значно більшій компанії ByteDance зі штаб-квартирою в Пекіні, повідомив про такі цифри для своєї діяльності в Європі:

  • Доходи: +990 млн доларів США (зі 172 млн у 2020 році)
  • Збитки до оподаткування: $896 млн
  • Витрати на продаж і маркетинг: $666 млн (зростання на 90%)

Реклама залишається найбільшим джерелом доходу для додатку з оборотом у 802 мільйони доларів США – у п’ять разів більше, ніж роком раніше.

Залежність від реклами є цікавим аспектом, особливо в той час, коли багато інших неендемічних компаній звертаються до продажу реклами на вершині комерційного бізнесу.

Цифри, особливо, витрати на продаж, вказують на те, наскільки дорого обходиться обслуговування зростаючої рекламної клієнтської бази, і дають певні відомості про те, чому компанія продовжує розвивати комерцію в США та, можливо, в Європі через аутсорсинг.

Китайський додаток Douyin від ByteDance досяг успіху в цьому бізнесі, який є частиною ширшого зростання торгівлі в прямому етері, яка надзвичайно добре працювала на внутрішньому ринку, але їй було важко вийти на міжнародний рівень. На початку цього року комерційні експерименти TikTok у Великій Британії показали слабкі результати.

У глобальному масштабі вплив TikTok величезний. З одного боку, його зростаюча важливість у пошуковій грі, ймовірно, сприяла тому, що Google прискорив еволюцію пошукового досвіду в напрямку візуальних зображень і дослідження. 

Обговорити з іншими читачами:
Погода