«Етикетки про неправильне харчування» звертають увагу на низьку поживну цінність певних закусок і продуктів, тоді як друк реклами чорнилом, зробленим майже повністю з фруктів, означає, що плакати мають більше поживних переваг, ніж їжа в дорозі.
У партнерстві з науковцями з харчових продуктів проект пройшов різні раунди експериментів і використав різноманітні фруктові відходи та обрізки, щоб створити оптимальні кольори та поживну формулу для процесу друку.
Для подальшого посилення партизанської маркетингової кампанії будуть використані соціальні та цифрові активації.
У партнерстві з науковцями з харчових продуктів проект пройшов різні раунди експериментів і використав різноманітні фруктові відходи та обрізки, щоб створити оптимальні кольори та поживну формулу для процесу друку.
Для подальшого посилення партизанської маркетингової кампанії будуть використані соціальні та цифрові активації.
video