DOM.RIA та TABASCO мають намір залучити всю країну до перевірки нерухомості

DOM.RIA та TABASCO запустили всеукраїнську рекламну кампанію

Комментарии 802

Мета кампанії — залучити всю країну до перевірки нерухомості.

Який він, світ перевіреної нерухомості? Це місце, у якому ти купуєш саме те, що тобі обіцяють: квартиру під дахом, що не протікає, оселю в новобудові, яка знаходиться у 5 хвилинах від дитячого садка, крутий лофт із перевіреним пакетом документів. Перед тим, як зателефонувати ріелтору, ти читаєш про нього відгуки від інших покупців, тож чесність завжди у виграші. Покупка та продаж житла у світі, де прийнято ділитися правдою, забезпечує тобі позитивний досвід, позбавляє помилок та стресу, і замість тижнів забирає лічені дні.
 video
 video
 video
Такий світ створив DOM.RIA, а креативне агентство TABASCO розробило та втілило модульну комунікаційну кампанію, у якій правда проливає світло на нерухомість.

Сергій Молдаховський, Chief Marketing Officer, DOM.RIA:
“Перевірені квартири — це те, чим пишається DOM.RIA, і те, чого немає на інших сайтах продажу-купівлі житла. Вже 5 років DOM.RIA перевіряє нерухомість і продавців, щоб покупці купували житло безпечно. За весь час Інспектори RIA перевірили 140 000+ об'єктів нерухомості. 1 500+ ріелторів та 300+ агенцій нерухомості отримали статус "Перевірені" на DOM.RIA. Тепер ми хочемо, щоби вся Україна долучилася до перевірки нерухомості завдяки правдивим коментарям реальних покупців. Ми закликаємо людей ділитися правдою з мільйонами і разом робити ринок нерухомості перевіреним та безпечним".

Ділитися правдою про нерухомість на DOM.RIA - корисно і легко. Так звучить головне повідомлення, що лягло в основу нової комунікації. Корисно, тому що ти допомагаєш іншим не купити квартиру всліпу. І легко, як поставити лайк чи написати другу у месенджер. Модульна рекламна кампанія складається з 3 іміджевих ТВ-роликів, 15 преролів у діджитал для різних цільових груп та фаз пошуку квартири, серії зовнішньої реклами та радіо.

Тетяна Білозорова, Creative Group Head, TABASCO:
“Ми щасливі бути причетними до глобальної місії перевірок нерухомості DOM.RIA. Ідея “Привіт, правда!” залучає покупця до нового світу перевіреної нерухомості. Світу, де люди діляться правдою, де коментарі вмикають світло і показують реальність такою, якою вона є насправді. І це світло несе кожна перевірка, зроблена на DOM.RIA».

Credentials:

TABASCO
Олександр Смірнов - Creative Director
Олег Завгородній - Associate Creative Director
Тетяна Білозорова - Creative Group Head
Михайло Суслов - Art Director
Олена Лапшова - Group Account Director
Альона Бойко - Account Manager
Ольга Жегуліна - Producer

DOM.RIA
Вадим Пустотін - Director of the Brand-Consulting Company
Сергій Молдаховський - Chief marketing officer at RIA.com
Ірина Запорожець - Project Brand Manager

Production - Toy Pictures
Jeroen Willekens - Director
Thomas Buelens - DOP
Аліна Краснянська - 1AD
Лєна Панасюк - Executive producer
Ольга Данюкова - Line producer
Саша Дробот - Art director
Маша Тугай - Producer’s assistant

Post Production - TPH-ONE

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода