Допомагати легко! Навіть в умовах пандемії

Соціальна відповідальність бізнесу

Комментарии 1180

В наш час, соціальна відповідальність набуває все більшого значення не лише для пересічних людей. Бізнеси шукають можливості бути не просто вигідними, а й сприяти добробуту суспільства та навколишнього середовища.

Компанії проявляють свою відповідальність різними способами: займаються волонтерством, стають екологічно-свідомими та/або беруть участь у благодійних акціях. Наприклад, Starbucks Corp. та Ben & Jerry's Homemade Holdings Inc. впровадили соціальну відповідальність в основу своєї діяльності. Обидві компанії купують сертифіковані інгредієнти для торгівлі та виробництва своєї продукції, тим самим активно підтримують стійке ведення сільського господарства в регіонах, куди вони постачають інгредієнти.

Компанія  Bosch половину бюджету досліджень та розробок вкладає у створення технологій захисту навколишнього середовища. До 2021 року компанія інвестує 50 мільйонів євро на підтримку університетів і дослідницьких програм, орієнтованих на навколишнє середовище, енергію та мобільність у Німеччині, Індії, США та Китаї через Мережу досліджень енергетики Bosch, інакше відому як BERN.

Яскравим прикладом соціальної відповідальності в Україні є проект  ком’юніті-агенції OMG agency - #даруйповітря. Проект зі збору коштів на придбання 24 апаратів штучної вентиляції легенів загальною вартістю 18 млн грн., щоб рятувати життя тяжкохворих COVID-19. Ініціативу підтримало багато українських блогерів та артистів, зокрема alyona alyona, Монатік, Майкл Щур, Аліна Паш, NK, Ярмак.

Про проблеми суспільства устами блогерів і артистів

2020 рік був плідним на благодійні проекти серед українських артистів, головною метою яких, було підняти в суспільстві болючі теми, які стосуються всього світу:

  • Влітку реперка alyona alyona випустила кліп на трек "Тихо діти сплять". Це екологічний маніфест - відверта історія про нинішню ситуацію в світі. Війни, природні катастрофи, голод і бідність, пандемія...
  • Наступним важливим проектом став  “Еко-пікнік”, на якому реп-виконавиця зібрала селебріті, щоб закликати українців сортувати сміття і не замовчувати тему насильства під час презентації треку «Сумно так». Головною героїнею треку стала Анастасія Лугова, яку жорстоко побили та ледь не згвалтували в присутності сина в потязі Маріуполь-Київ.

«Суть треку - це жіночий біль безпосередньо, це жінка яка страждає. З'явилася така Анастасія, яка не мовчала про насильство, тому ми  вирішили запитати її, чи згодна вона стати таким рупором, скажімо так - моїми губами» - розповіла Альона.

  • Вистава Нові Шрами — спільний проект Дикого Театру та ООН в Україні реалізованого в рамках всесвітньої кампанії 16 Днів активізму проти гендерно зумовленого насильства, яка почалася 25 листопада.

«Для нас важливо, щоб жертви — не боялись говорити, щоб шрами — загоювалися, і щоб усі ми жили в суспільстві, що не толерує насильство.» - пояснили на сторінці проекту.

  • «Вийди із кола насильства!» – закликають MONATIK, Оля Полякова, Юлія Саніна, Тарас Тополя та Аlyosha.

«Мені складно підібрати слова, щоб подякувати артистам за це відео!.. З таким об'єднанням, впевнена, дуже скоро показник МІЛЬЙОН жінок в рік, які терплять різні види насильства, буде зменшуватися!!!», - з надією розповіла Маша Єфросиніна.

  • «Країна Сонячних зайчиків» - проект студії «Мамахохотала», метою  якого є висвітлитлення 12 важливих соціальних тем. Проект складається з 12 короткометражних фільмів і 12 інтерв'ю.

Учасниками проекту стали: Олександр Рудинський, Аліна Паш, Олександр Тодорчук, Ахтем Сейтаблаєв, Ігор Кондратюк, Світлана Тарабарова, Ольга Сумська, Ганна Добриднєва, Ольга Цибульська та інші.

Автор ідеї проекту - актор і співзасновник студії «Мамахохотала» Євген Янович. Продюсером проекту став Григорій Шевченко (співзасновник і продюсер студії «Мамахохотала»).

 video

Соціальна відповідальність — це механізм допомоги суспільству та одночасно розвиток бренду. Беручи на себе зобов'язання відповідальності, бізнес думає не тільки про свій імідж і репутацію, зміцнення позицій на внутрішніх і міжнародних ринках, але інвестує в ефективність роботи співробітників, їх безпеку та здоров'я. Так чому ж не робити все можливе для покращення своєї компанії та суспільства?

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Погода