В наш час, соціальна відповідальність набуває все більшого значення не лише для пересічних людей. Бізнеси шукають можливості бути не просто вигідними, а й сприяти добробуту суспільства та навколишнього середовища.
Компанії проявляють свою відповідальність різними способами: займаються волонтерством, стають екологічно-свідомими та/або беруть участь у благодійних акціях. Наприклад, Starbucks Corp. та Ben & Jerry's Homemade Holdings Inc. впровадили соціальну відповідальність в основу своєї діяльності. Обидві компанії купують сертифіковані інгредієнти для торгівлі та виробництва своєї продукції, тим самим активно підтримують стійке ведення сільського господарства в регіонах, куди вони постачають інгредієнти.
Компанія Bosch половину бюджету досліджень та розробок вкладає у створення технологій захисту навколишнього середовища. До 2021 року компанія інвестує 50 мільйонів євро на підтримку університетів і дослідницьких програм, орієнтованих на навколишнє середовище, енергію та мобільність у Німеччині, Індії, США та Китаї через Мережу досліджень енергетики Bosch, інакше відому як BERN.
Яскравим прикладом соціальної відповідальності в Україні є проект ком’юніті-агенції OMG agency - #даруйповітря. Проект зі збору коштів на придбання 24 апаратів штучної вентиляції легенів загальною вартістю 18 млн грн., щоб рятувати життя тяжкохворих COVID-19. Ініціативу підтримало багато українських блогерів та артистів, зокрема alyona alyona, Монатік, Майкл Щур, Аліна Паш, NK, Ярмак.
Про проблеми суспільства устами блогерів і артистів
2020 рік був плідним на благодійні проекти серед українських артистів, головною метою яких, було підняти в суспільстві болючі теми, які стосуються всього світу:
- Влітку реперка alyona alyona випустила кліп на трек "Тихо діти сплять". Це екологічний маніфест - відверта історія про нинішню ситуацію в світі. Війни, природні катастрофи, голод і бідність, пандемія...
- Наступним важливим проектом став “Еко-пікнік”, на якому реп-виконавиця зібрала селебріті, щоб закликати українців сортувати сміття і не замовчувати тему насильства під час презентації треку «Сумно так». Головною героїнею треку стала Анастасія Лугова, яку жорстоко побили та ледь не згвалтували в присутності сина в потязі Маріуполь-Київ.
«Суть треку - це жіночий біль безпосередньо, це жінка яка страждає. З'явилася така Анастасія, яка не мовчала про насильство, тому ми вирішили запитати її, чи згодна вона стати таким рупором, скажімо так - моїми губами» - розповіла Альона.
- Вистава Нові Шрами — спільний проект Дикого Театру та ООН в Україні реалізованого в рамках всесвітньої кампанії 16 Днів активізму проти гендерно зумовленого насильства, яка почалася 25 листопада.
«Для нас важливо, щоб жертви — не боялись говорити, щоб шрами — загоювалися, і щоб усі ми жили в суспільстві, що не толерує насильство.» - пояснили на сторінці проекту.
- «Вийди із кола насильства!» – закликають MONATIK, Оля Полякова, Юлія Саніна, Тарас Тополя та Аlyosha.
«Мені складно підібрати слова, щоб подякувати артистам за це відео!.. З таким об'єднанням, впевнена, дуже скоро показник МІЛЬЙОН жінок в рік, які терплять різні види насильства, буде зменшуватися!!!», - з надією розповіла Маша Єфросиніна.
- «Країна Сонячних зайчиків» - проект студії «Мамахохотала», метою якого є висвітлитлення 12 важливих соціальних тем. Проект складається з 12 короткометражних фільмів і 12 інтерв'ю.
Учасниками проекту стали: Олександр Рудинський, Аліна Паш, Олександр Тодорчук, Ахтем Сейтаблаєв, Ігор Кондратюк, Світлана Тарабарова, Ольга Сумська, Ганна Добриднєва, Ольга Цибульська та інші.
Автор ідеї проекту - актор і співзасновник студії «Мамахохотала» Євген Янович. Продюсером проекту став Григорій Шевченко (співзасновник і продюсер студії «Мамахохотала»).
Соціальна відповідальність — це механізм допомоги суспільству та одночасно розвиток бренду. Беручи на себе зобов'язання відповідальності, бізнес думає не тільки про свій імідж і репутацію, зміцнення позицій на внутрішніх і міжнародних ринках, але інвестує в ефективність роботи співробітників, їх безпеку та здоров'я. Так чому ж не робити все можливе для покращення своєї компанії та суспільства?
За матеріалами прес-релізу.