Doris Advertising оголосили про початок нової ери — IMPERIUM

Доки інші підтримують тренди на мотивуючі меседжі й філософські роздуми в чорно-білих кольорах, агенція показала легку й захопливу кінокартинку з морозивом у головній ролі.

Комментарии 1821

Коли звідусіль накривають інфопотоки, а карантинна реальність у всьому диктує обмеження, у промо для нового морозива IMPERIUM від «Рудь» креативники вирішили дати глядачу відпочинок. Як би оксюморонно це не звучало від рекламників :)

От і зняли вони ролик у стилі трейлера як нагадування про приємний перегляд кіноанонсів й можливість повернутися в уже майже забуту безтурботність доковідних часів.

Ще й локації при цьому готувалися на рівні кінозйомок: у Києві перекрили частину проїжджої дороги, створили навмисний затор, організували ремонт доріг, а одне з приміщень з виглядом на Дніпро переобладнали під офіс.

 video

За проміжними результатами продажів IMPERIUM справив на українців враження не лише в ролику, а й у реальному житті! Позиції лінійки демонструють хороші обсяги продажу. При цьому, до слова, за результатами першого півріччя 2021 року компанія «Рудь» збільшила свою ринкову частку до 30,7 % і залишається лідером українського ринку морозива й найбільшим експортером «солодкого холоду».

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода