Doris Advertising перетворив соцмережі бренду NORVEN на адвент-календар

Коли новорічні свята закінчуються — це привід пригадати яскраві моменти. Агенція Doris Advertising ділиться, як напередодні Нового року допомогла бренду NORVEN підтримати святковий настрій своєї аудиторії — і зробила із його соцмереж адвент-календар.

Коментарі 2641

Щосезону західний тренд стає все популярнішим: у грудні блогерські сторіс переповнювали розпаковки б’юті-будиночків і чергове розчарування подарунками Chanel. Тим часом NORVEN відчиняв «віконця» адвент-календаря через публікацію постів.

Ключовим викликом у такому спецпроєкті стала необхідність дотримуватися спрінт-постингу. Тож у грудні свіжі публікації з’являлися в соцмережах NORVEN щодня: новий день календаря — і новий пост як крок до новорічних чудес!

Як це виглядало візуально?

На період спецпроєкту Doris Advertising створили для соцмереж NORVEN спеціальну дизайн-концепцію.

Адвент-календар супроводжували не просто святкові картинки, а справжні новорічні листівки, наповнені трендовою об’ємною графікою і водночас гармонійною присутністю фірмового стилю.

Щоб зберегти цілісність візуалу, такі зображення у вигляді інтро накладали й на відеоконтент. 

Якою була тематика постів?

Адвентівські публікації NORVEN відповідали загальній стратегії бренду — з тією відмінністю, що подавалися під святковим вайбом.

Через кожен пост, кожну відкриту «комірку» адвент-календаря NORVEN наповнював своїх підписників новорічним духом і не давав забути про важливі передсвяткові справи.

Рахуючи дні до Нового року, бренд нагадував своїй аудиторії про різноманітні традиції, підказував ідеї для святкування і подарунків, спільно з підписниками складав новорічні плейлисти і кіносписки.

І, звісно ж, ділився рецептами страв із рибою і морепродуктами NORVEN. Хто з брендом постійно — ті, вважайте, мали готове меню до новорічного столу. Тим паче щотижня NORVEN давав шанс виграти для цього продуктовий бокс.

Якими були результати?

Під час спецпроєкту ключові показники в соцмережах NORVEN значно зросли.

По-перше, збільшилася динаміка приросту аудиторії. У Фейсбуці бренд отримав удвічі більше підписок, а в Інстаграмі — аж у сім разів.

По-друге, прихильники почали активніше взаємодіяти з контентом. В обох соцмережах збільшилась кількість лайків, репостів, коментарі з’являлися майже під  кожною публікацією, а кількість учасників у розіграшах зашкалювала! Загалом ER у Фейсбуці зріс у 4 рази, а в Інстаграмі — втричі.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода