Щосезону західний тренд стає все популярнішим: у грудні блогерські сторіс переповнювали розпаковки б’юті-будиночків і чергове розчарування подарунками Chanel. Тим часом NORVEN відчиняв «віконця» адвент-календаря через публікацію постів.
Ключовим викликом у такому спецпроєкті стала необхідність дотримуватися спрінт-постингу. Тож у грудні свіжі публікації з’являлися в соцмережах NORVEN щодня: новий день календаря — і новий пост як крок до новорічних чудес!
Як це виглядало візуально?
На період спецпроєкту Doris Advertising створили для соцмереж NORVEN спеціальну дизайн-концепцію.
Адвент-календар супроводжували не просто святкові картинки, а справжні новорічні листівки, наповнені трендовою об’ємною графікою і водночас гармонійною присутністю фірмового стилю.
Щоб зберегти цілісність візуалу, такі зображення у вигляді інтро накладали й на відеоконтент.
Якою була тематика постів?
Адвентівські публікації NORVEN відповідали загальній стратегії бренду — з тією відмінністю, що подавалися під святковим вайбом.
Через кожен пост, кожну відкриту «комірку» адвент-календаря NORVEN наповнював своїх підписників новорічним духом і не давав забути про важливі передсвяткові справи.
Рахуючи дні до Нового року, бренд нагадував своїй аудиторії про різноманітні традиції, підказував ідеї для святкування і подарунків, спільно з підписниками складав новорічні плейлисти і кіносписки.
І, звісно ж, ділився рецептами страв із рибою і морепродуктами NORVEN. Хто з брендом постійно — ті, вважайте, мали готове меню до новорічного столу. Тим паче щотижня NORVEN давав шанс виграти для цього продуктовий бокс.
Якими були результати?
Під час спецпроєкту ключові показники в соцмережах NORVEN значно зросли.
По-перше, збільшилася динаміка приросту аудиторії. У Фейсбуці бренд отримав удвічі більше підписок, а в Інстаграмі — аж у сім разів.
По-друге, прихильники почали активніше взаємодіяти з контентом. В обох соцмережах збільшилась кількість лайків, репостів, коментарі з’являлися майже під кожною публікацією, а кількість учасників у розіграшах зашкалювала! Загалом ER у Фейсбуці зріс у 4 рази, а в Інстаграмі — втричі.
За матеріалами пресрелізу