Doris Advertising показали 50 відтінків смаку нового морозива «Імпреза Bianco»

Doris Advertising створили для «Імпрези Bianco» кампанію з легкою алюзією на легендарну трилогію.

Комментарии 1159

Нова «Імпреза Bianco» від ТМ «Рудь» — на перший погляд біле й невинне морозиво, яке насправді приховує в собі цілу історію тонких відтінків. А коли мова заходить про відтінки, у голові так чи так виринає назва фільму «50 відтінків сірого» — то чи варто цьому опиратися? Doris Advertising створили для «Імпрези Bianco» кампанію з легкою алюзією на легендарну трилогію.

Приглушене світло, білі тканини, таємничі погляди і ніжні дотики — так показують на екрані складний і витончений смак «Імпрези». Зірками YouTube-ролика стали актори Анастейша... ой, тобто Анастасія Капінус і Богдан Юсипчук (так, саме той, якого нещодавно визнали найкрасивішим чоловіком світу на конкурсі Mister Sea World 2018 у Перу).

Набір інгредієнтів спокушає: є підозра, що ця кампанія надихне багатьох глядачів на власний епізод із морозивом, як у кіно (if you know what we mean).

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода