Бренд хотів «освіжитися», стати ближчим до споживача й максимально диференціюватися від конкурентів, тому компанія звернулася в Doris Advertising по візуальний апдейт.
Почали з логотипа, який погано зчитувався через низький контраст кольорів і художній шрифт. Дизайнери звільнили його від громіздкого слогана, поліпшили кольори й структуру графічних елементів, а замість складного тонкого шрифту підібрали лаконічний і масивний. У такий спосіб знаку надали чіткості й виразності: логотип став читабельним, більш привітним і дружелюбним.
Слідом за логотипом з’явилася і свіженька комунікаційна упаковка. Дизайн всіх SKU виконаний за єдиною системою, щоб бренд легко ідентифікувався за будь-якою із позицій лінійки.
Як данину самому продукту — Doris Advertising зробили нове паковання максимально чистим. На ньому багато повітря, а в основі — яскраві кольорові фони, які диференціюють позиції. Частина упаковки спеціально прозора для того, щоб покупець крізь неї розгледів продукт і переконався в якості.
Крім візуальних, ДНК бренду «Овочиста» суттєво підсилили вербальні елементи. У відповідь на споживчі інсайти на лицевій стороні з’явилися меседжі, що комунікують переваги митих овочів. А також тематичні ілюстрації із вказівкою на УТП тієї чи іншої картоплі.
Зворот теж використали з користю: тут можна дізнатися більш про особливість продукту, що в руках, і знайти покроковий рецепт страви, для якої він ідеально підходить.
Мита картопля й морква «Овочиста» в новому дизайні вже красується на полицях відомих національних мереж.