Дорослі-діти у кампанії до Дня Миколая від Фокстрот і Havas Ukraine

У новій рекламній кампанії Фокстрот навіть звичайна подушка здатна виконати заповітне бажання. Про нові рішення креативників Havas Ukraine – розповідаємо далі.

Комментарии 1505

Минулого року бренд-героїня лисичка Фоксі приміряла на себе образ діджейки та денсила під модний біт на подушках-еквалайзерах. Цьогоріч у ролику до амбасадорки доєдналися і звичайні дорослі. Майже звичайні.

Для виконання заповітного бажання героям нового ролику потрібна лише одна річ – подушка, що традиційно є атрибутом Дня святого Миколая. Адже саме під подушки діти отримують омріяні подарунки. Тож порадувати свою «внутрішню дитину» дістається нагода і героям ролику.

Смаки у «дорослих дітей» дещо відрізняються, тому кожен обирає подарунок до вподоби: холодильник, новенький смартфон або «плазму». Головне – встигнути покласти його під подушку.

«Уже стало добрим звичаєм, що сезон новорічно-різдвяних свят розпочинається з Дня святого Миколая. Це чудова пора для купівлі подарунків і під ялинку, і під подушку. Тож нам дійсно хотілося відтворити у ролику магію цього дня і показати, що кожен може стати чарівником та здійснити бажання разом з Фокстрот», – зазначила Наталія Ситник, маркетинг директор мережі.

Вкотре перед командою Havas Ukraine постало завдання створити кампанію, яка чітко скаже про знижки саме до Дня святого Миколая у Фокстрот, а ще матиме оригінальне рішення, відмінне від звичних новорічних атрибутів.

 video

«День святого Миколая традиційно вважається дитячим святом. Ми ж вирішили зруйнувати цей стереотип, “подарувавши” героям ролику повну свободу вибору. Адже неважливо скільки тобі років – 7 чи 37. Отримати подарунок під подушку має кожен, особливо, якщо він “влазить” у бюджет» – поділилися у Havas Ukraine.

Поки дорослі вальсують під музику, про знижки на побутову техніку розповідає і Фоксі: «Можливо, не вся техніка влізе під подушку, але з величезними знижками від Фокстрот точно влізе у бюджет».

Credits    

Havas Ukraine:

Creative Director — Сергій Ярославцев

Art — Андрій Тимощук

Copy — Анастасія Лаврищева

CSD — Ольга Балучинська

Senior Account Manager — Катерина Волкова

Фокстрот

Marketing Director —  Наталія Ставраті

Creative Director —   Олександра Шабля

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода