Досвід Park Avenue: як перенести статус бутіків одягу класу люкс в онлайн

Історія мережі бутиків люксових брендів Park Avenue починається у 2003 році. Park Avenue — єдині представники брендів класу люкс на Західній Україні. Зараз у мережі представлені найкращі світові марки, такі як Christian Dior, Gucci, Saint Laurent, Brunello Cucinelli, Valentino, Celine, Stella McCartney, Dolce&Gabbana, Lanvin, Stefano Ricci, Alexander McQueen, Kiton, Burberry та інші.

Комментарии 806

Цінності та філософія

Як і будь-який інший бізнес, бренд Park Avenue має власні цінності - це любов, повага, чесність і в стосунках з клієнтами, і в колективі. Колектив Park Avenue - це справжня сім’я, до якої приєднуються й постійні клієнти мережі бутиків. Саме завдяки їхнім відгукам команда Park Avenue підбирає асортимент, у якому кожен знайде свою улюблену річ.

Робота з товарами преміум класу вимагає довершеності у всьому. Сервіс, інтер’єр магазину, оформлення вітрин, ведення соціальних мереж, створення інтернет-магазину, сюрпризи для клієнтів тощо. Наприклад, недавно на сторінці в Instagram бутіків відбувся розіграш портмоне від Gucci, минулого року команда Park Avenue розробила власні брендові еко-сумки, а також дарувала запрошення на вечерю від відомого італійського шеф-кухаря, якому присвоєно дві мішленівські зірки.

Онлайн шопінг

Зараз придбати товари в Park Avenue можна не лише в бутіках, а й в онлайн-магазині. Команда платформи Shop-Express допомогла створити брендовий інтернет-магазин і передати в ньому атмосферу бутіків. Звісно, офлайн шопінг за чашкою капучіно чи бокалом шампанського і приємною розмовою важко замінити інтернет-покупкою. Проте в сучасному світі, коли часто бракує часу, варто враховувати усі побажання клієнтів. Тому атмосферу бутіка потрібно відобразити на сайті. Речі від брендів класу люкс це не просто одяг чи аксесуар. Кожен предмет несе в собі історію, філософію, нерідко багато годин ручної роботи з найякісніших матеріалів. Це важливі деталі, які потрібно вміти передавати і офлайн, і онлайн.

А для того, щоб полегшити контакт з клієнтом через екран комп’ютера чи смартфона, слід не забувати про соціальні мережі. Для Park Avenue вже створені акаунти в Instagram, Facebook, Telegram і навіть в TikTok. Це вже давно не новинка, а обов’язковість для брендів, щоб залишатись в тренді. Через соціальні мережі (у більш неформальній обстановці) набагато легше передавати емоції, враження та спілкуватись з клієнтами, ніж через сайт. А для того, щоб уникнути питань з підбором розміру, у Park Avenue з’явилась ще одна послуга - доставка на примірку. Шопінг онлайн ще ніколи не був таким зручним!

Інші важливі рішення для бутіків класу люкс

Раніше ми згадували про те, як важливо передавати атмосферу бутіка в онлайн-магазин. Але не варто забувати і про зворотні враження. Тобто, якщо людина переглядає надзвичайно красиві фото в Instagram бренду, варто подбати про те, щоб вітрини та інтер’єр виглядали так само ефектно. Саме тут можна заглибитись у цінності бренду - залишатись чесними і відкритими з клієнтом, дарувати йому найкращі враження від шопінгу. Адже саме емоції спонукають людину залишатись саме з вашим брендом.

У наш час технології розвиваються дуже швидко. Люксові бренди вже підхоплюють ці тенденції, вводячи технології в розробку не лише сайтів, а й своїх товарів. Відповідно, бутіки також повинні слідкувати за новинками та наповнювати свій бренд новітніми розробками. Для прикладу, деякі інтернет-магазини вже використовують функцію віртуальної реальності на своїх сайтах для максимально комфортного онлайн шопінгу. Покоління Z росте, і скоро саме вони будуть цільовою аудиторією, отже вивчати їхні вподобання і шукати можливості для співпраці з ними - це важливе рішення. За даними світової статистики, молоде покоління переважно обирає онлайн покупки.

Власна філософія і цінності важливі для кожного - для людини, сім’ї, онлайн чи офлайн бізнесу. Саме цінності допоможуть вам у складних і непередбачуваних ситуаціях, адже вони завжди вкажуть правильний шлях. На їхній основі будуються стосунки - у колективі, з клієнтом і, звісно, в сім’ї.

Маючи власну філософію, перехід продажів в онлайн стане набагато легшим та приємнішим. Пам’ятайте про вишуканість і довершеність, які повинні бути і в бутіку, і на сайті. Це і є інструменти для ефективного переходу в онлайн продажі.

Текст: Ольга Мачуга

Обсудить с другими читателями:
Погода