Дотепна реклама для серйозного продукту

Doris Advertising для SPOKK — сервісу страхування чотирилапих

Комментарии 1456

SPOKK — український стартап зі «страхування в смартфоні». Щоб без черг, паперів і відділень — виключно онлайн можна було кількома кліками отримати і страховку, і виплати.

Наразі SPOKK запустив свій перший і водночас унікальний для України продукт — іншуринг домашніх котиків і песиків. Як презентувати його цільовій аудиторії, придумали в Doris Advertising.

SPOKK — це відсилка до сленгового «спок», що від «спокій», «спокійність». Саме на цій хоч і очевидний, та насправді найбільш доречній території агенція вирішила просувати новий сервіс. SPOKK — страхування, що відповідає за твій спокій.

Паралельно в концепції є дослідницький бекграунд: спокій — дійсно намбер ван, що мотивує придбати страховий поліс. Бо не можна захистити Мурка від бажання засунути лапу поміж батарей і заробити собі вивих. Але якщо є страховка, читай — фінансова підтримка, то принаймні у випадку халепи будеш за нього спокійним.

Це привело креативників до ідеї підкріпити комунікацію бренду слоганом «Будь спок за свого чотирилапого». У нього навмисне інтегрували [спок], щоб глибше прокачувати бренд на заявленій території і ширше працювати на впізнаваність.

У рекламному відеоролику Doris Advertising адаптували меседж під різні посили й показали муд випадків, від яких реально страхує SPOKK. Однак це не ті кадри, що лякають :) Навпаки — кумедні сюжети, де власники впізнаватимуть своїх бешкетників, які ким тільки не бувають: то дослідники, то супергерої, то гуррррмани…

 video

У такому ж ключі виконані й віжуали: кожен із них — це дотепний натяк на неприємну ситуацію, яка може трапитися із чотирилапим.

Створивши жартівливу рекламу для серйозної послуги, Doris Advertising також додатково спрацювали на формування довіри й відкритості і до нового сервісу, і до страхування загалом.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода